Rok 2020 to rok szczególnych wyzwań, które przyniosła pandemia COVID-19. Dla sieci Biedronka był to czas wielkiej mobilizacji i intensywnych działań w celu zapewnienia klientom stałego dostępu do produktów pierwszej potrzeby. Docenili to jurorzy najbardziej prestiżowego konkursu branży PR Złote Spinacze. Sieć otrzymała dwie srebrne statuetki w kategorii COVID-19 PR Response oraz Media Relations.
![grafika_SREBRNY- COVID 19 PR response.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/271351/large-511128d5ac87459ce7a0c8b826dd128d.jpg)
Za tymi liczbami stoją historie ludzi, do których Biedronka dotarła ze wsparciem w ubiegłym roku. Jest nam niezmiernie miło, że jury konkursu Złote Spinacze doceniło naszą natychmiastową odpowiedź na nową rzeczywistość, z którą przyszło nam się zmierzyć. Podjęte przez nas działania pozwoliły nam pozostać blisko naszych klientów, pracowników, partnerów biznesowych, mimo konieczności zachowania dystansu społecznego
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka
![grafika_SREBRNY- Media Relations.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/271352/large-b9286bee5a17baf62a597dd347f30e72.jpg)