Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Biedronka doceniona Srebrnymi Spinaczami za skuteczną komunikację w dobie pandemii
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka doceniona Srebrnymi Spinaczami za skuteczną komunikację w dobie pandemii

29.01.2021

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Rok 2020 to rok szczególnych wyzwań, które przyniosła pandemia COVID-19. Dla sieci Biedronka był to czas wielkiej mobilizacji i intensywnych działań w celu zapewnienia klientom stałego dostępu do produktów pierwszej potrzeby. Docenili to jurorzy najbardziej prestiżowego konkursu branży PR Złote Spinacze. Sieć otrzymała dwie srebrne statuetki w kategorii COVID-19 PR Response oraz Media Relations.

Złote Spinacze to nagrody za prowadzenie skutecznej, kreatywnej i profesjonalnej komunikacji. W tym roku sieć Biedronka została doceniona podwójnie dwoma srebrnymi statuetkami.
grafika_SREBRNY- COVID 19 PR response.jpg
W najsilniej obsadzonej kategorii COVID-19, jury oceniało dostosowanie sposobu i metod komunikacji firmy w warunkach bezprecedensowego zagrożenia wywołanego pandemią wirusa. Mimo wyjątkowej sytuacji Biedronka realizowała swoją misję bycia blisko klientów i dostarczania im codziennie najbardziej potrzebnych produktów spożywczych. W momencie, gdy większość branż wstrzymała działania komunikacyjne, sieć pozostała na pierwszej linii komunikacji. Był to również okres dedykowanych akcji pomocy dla polskich przedsiębiorców, klientów i pracowników. Proaktywna i zintensyfikowana komunikacja z konsumentami poprzez media  pozwoliła zapewnić ich o największej trosce o bezpieczeństwo podczas zakupów w sklepach sieci. Jednocześnie uruchomione programy, takie jak „Czas na wspieranie małych producentów” oraz „Czas na pomaganie seniorom 65+”, pozwoliły dotrzeć do tych grup społecznych, które potrzebowały wsparcia w największym stopniu. Do programu „Czas na wspieranie małych producentów” zgłosiło się ponad 500 lokalnych firm, a 20 tysięcy osób stało się częścią programu „Czas na pomaganie seniorom 65+”

Za tymi liczbami stoją historie ludzi, do których Biedronka dotarła ze wsparciem w ubiegłym roku. Jest nam niezmiernie miło, że jury konkursu Złote Spinacze doceniło naszą natychmiastową odpowiedź na nową rzeczywistość, z którą przyszło nam się zmierzyć. Podjęte przez nas działania pozwoliły nam pozostać blisko naszych klientów, pracowników, partnerów biznesowych, mimo konieczności zachowania dystansu społecznego

Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka

grafika_SREBRNY- Media Relations.jpg
Działania Biedronki zostały docenione również w kategorii Media Relations. Na Srebrnego Spinacza zasłużyła strategia komunikacji marki w relacji z mediami w nowej covidowej rzeczywistości. Gdy inne firmy ograniczały działania komunikacyjne, Biedronka przeciwnie – zwiększyła aktywność. Zastosowane przez sieć rozwiązania, takie jak szybka i proaktywna komunikacja wzmocniona przekazem wizualnym, wirtualne spacery po nowo otwieranych sklepach, uruchomienie profilu na LinkedIn, czy transmisje live zamiast standardowych eventów, pozwoliły utrzymać efektywne relacje z dziennikarzami na wysokim poziomie oraz docierać z ważnymi komunikatami do klientów sieci. W działaniach komunikacyjnych Biedronkę wspierała agencja Hill+Knowlton Strategies.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO