Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Społeczność Biedronki na LinkedIn szybko rośnie
Informacje korporacyjne

Społeczność Biedronki na LinkedIn szybko rośnie

02.02.2021

196 dni - tyle wystarczyło, żeby profil sieci Biedronka na portalu LinkedIn od chwili jego uruchomienia obserwowało już ponad 10 tys. osób. To miejsce, gdzie największa sieć handlowa w Polsce dzieli się najnowszymi informacjami dotyczącymi sieci, prezentuje #wartościBiedronki, pokazuje swój zespół i na bieżąco informuje o najważniejszych inicjatywach społecznych.

Biedronka rozpoczęła aktywność na profilu LinkedIn w lipcu 2020 r. Każdego miesiąca profil jest wyświetlany przez około 4 tys. aktywnych użytkowników LinkedIn. Liczba unikalnych odwiedzających przekracza regularnie 1000 osób miesięcznie. Nieco częściej profil jest oglądany z urządzeń mobilnych niż z komputerów.
Sprzedaż, rozwój przedsiębiorstwa i marketing – to najpopularniejsze kategorie zawodowe, którymi zajmuje się większość aktywnych obserwujących profil sieci. Średnio około 1/3 odwiedzających profil jest zatrudniona w branżach: sprzedaży detalicznej, żywności i napojów, marketingu i reklamy, artykułów powszechnego użytku, technologii i usług informatycznych oraz produkcji żywności.
W ramach publikacji postów sieć zamieszcza najważniejsze informacje dostępne na stronie media.biedronka.pl, linki do ciekawych treści na portalach branżowych, autorskie grafiki oraz produkcje wideo. Na profilu można znaleźć tematykę dotyczącą biznesowego know-how, dobrych praktyk sieci w zakresie społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju oraz kwestii pracowniczych, w tym poznać ludzi Biedronki, którzy stoją za sukcesem firmy. Ci ostatni są szczególnie ważni z uwagi na charakter portalu LinkedIn oraz fakt, że Biedronka jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce, zatrudniającym 70 tys. osób.

LinkedIn to kolejne narzędzie wykorzystywane przez Biedronkę, które pokazuje nowoczesną twarz największej sieci handlowej w Polsce. W ten sposób udowadniamy, że Biedronka to przede wszystkim ludzie i wartości, komunikując się z profesjonalistami, poszukującymi przykładów odpowiedzialnych działań wspierających biznes.

Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka

Profil na LinkedIn jest wspierany przez grono Ambasadorów Marki, teraz już pod oficjalną nazwą #WeBiedronka. Projekt ruszył we wrześniu 2020 r., obecnie w skład grupy wchodzi prawie 50 osób z każdego obszaru działalności firmy -  sklepów, centrów dystrybucyjnych oraz biur. Celem działania zespołu jest wspieranie marki Biedronka w mediach społecznościowych, promowanie dobrych praktyk i dzielenie się ekspercką wiedzą z różnych obszarów biznesu.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Biedronka - post 10 000 f-01.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO