Karta Moja Biedronka ma już ponad 10 mln milionów użytkowników, a grono to każdego dnia się powiększa. Wprowadzona we wrześniu 2016 r. karta jest najpopularniejszym tego typu programem lojalnościowym w Polsce, a Biedronka, przygotowując promocje dla jej posiadaczy, pozwala im zaoszczędzić niemałe kwoty. Tylko w ostatniej akcji promocyjnej, trwającej od początku lutego bieżącego roku, 4 miliony klientów kupujących z kartą Moja Biedronka odebrało vouchery na łączną kwotę ponad 100 milionów złotych. Okazja do kolejnych oszczędności w ramach tej promocji będzie nadarzała się codziennie do końca lutego.
Wiemy, że dla klientów oprócz wysokiej jakości produktów, którą znajdują w sklepach naszej sieci, liczy się również atrakcyjna cena. Od lat prowadzimy działania, które pomagają im oszczędzać. Na szczególne benefity mogą liczyć posiadacze karty Moja Biedronka. Cieszymy się, że wprowadzona dla nich promocja voucherowa spotkała się z tak pozytywnym odbiorem. Akcja trwa do końca tego miesiąca, wiec jej efekt na pewno będzie jeszcze większy.
Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka
