Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Biedronka rozda klientom bony w ramach akcji edukacyjnej
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka rozda klientom bony w ramach akcji edukacyjnej

17.09.2021

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Już w najbliższy poniedziałek, 20 września 2021 r., sieć Biedronka uruchomi specjalne szkolenie on-line dla klientów. W jego ramach uczestnicy będą mogli poznać przysługujące im prawa podczas dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych, a następnie sprawdzić swoją wiedzę za pomocą quizu. W zamian za to będą mieli możliwość otrzymania bonów o wartości 15 zł na zakupy w sklepach sieci Biedronka. Pula bonów jest ograniczona, ale sieć przeznaczy łącznie aż 7,5 mln złotych w postaci bonów dla klientów.

Gdy szkolenie zostanie uruchomione, to aby wziąć w nim udział wystarczy wejść na specjalną stronę: http://szkolenie.biedronka.pl, zapoznać się z materiałami szkoleniowymi, ukończyć quiz składający się z 10 pytań i podać numer telefonu. Biedronka ma do rozdania 500 tysięcy bonów, w czterech turach szkolenia. Oznacza to, że w każdej z tur pierwsze 125 tysięcy uczestników, które ukończy szkolenie otrzyma na podany numer telefonu bon w ciągu kolejnych 7 dni. Uwaga: jeden numer telefonu może otrzymać tylko jeden bon. Bony będzie można zrealizować przez 3 miesiące od daty ich otrzymania.
Uczestnicy szkolenia będą mogli zapoznać się z tematyką przydatną w życiu codziennym, podczas dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych. Wyjaśnione zostaną najważniejsze uprawnienia konsumentów: prawo do informacji, prawo do zwrotu oraz prawo do reklamacji towaru. Dowiedzą się czym różni się rękojmia od gwarancji, a także jak wyglądają zasady reklamacji towarów w sklepach sieci Biedronka.
Szkolenie zostanie uruchomione łącznie w czterech turach, rozpoczynających się kolejno:
  • 20 września 2021 r.,
  • 28 września 2021 r.,
  • 5 października 2021 r.,
  • 12 października 2021 r.
Biedronka zorganizowała podobne szkolenie w 2019 roku. Wzięło w nim udział 35 tysięcy klientów, którzy otrzymali bony o łącznej wartości 350 tysięcy złotych. Szkolenie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem, że Biedronka rozdała klientom bony w ciągu nieco ponad 3 godzin.
Regulamin szkolenia będzie​ dostępny na stronie biedronka.pl,  od dnia uruchomienia szkolenia on-line. 

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka i Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych z całego świata
17.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO