Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Biedronka rozda klientom bony w ramach akcji edukacyjnej
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka rozda klientom bony w ramach akcji edukacyjnej

17.09.2021

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Już w najbliższy poniedziałek, 20 września 2021 r., sieć Biedronka uruchomi specjalne szkolenie on-line dla klientów. W jego ramach uczestnicy będą mogli poznać przysługujące im prawa podczas dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych, a następnie sprawdzić swoją wiedzę za pomocą quizu. W zamian za to będą mieli możliwość otrzymania bonów o wartości 15 zł na zakupy w sklepach sieci Biedronka. Pula bonów jest ograniczona, ale sieć przeznaczy łącznie aż 7,5 mln złotych w postaci bonów dla klientów.

Gdy szkolenie zostanie uruchomione, to aby wziąć w nim udział wystarczy wejść na specjalną stronę: http://szkolenie.biedronka.pl, zapoznać się z materiałami szkoleniowymi, ukończyć quiz składający się z 10 pytań i podać numer telefonu. Biedronka ma do rozdania 500 tysięcy bonów, w czterech turach szkolenia. Oznacza to, że w każdej z tur pierwsze 125 tysięcy uczestników, które ukończy szkolenie otrzyma na podany numer telefonu bon w ciągu kolejnych 7 dni. Uwaga: jeden numer telefonu może otrzymać tylko jeden bon. Bony będzie można zrealizować przez 3 miesiące od daty ich otrzymania.
Uczestnicy szkolenia będą mogli zapoznać się z tematyką przydatną w życiu codziennym, podczas dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych. Wyjaśnione zostaną najważniejsze uprawnienia konsumentów: prawo do informacji, prawo do zwrotu oraz prawo do reklamacji towaru. Dowiedzą się czym różni się rękojmia od gwarancji, a także jak wyglądają zasady reklamacji towarów w sklepach sieci Biedronka.
Szkolenie zostanie uruchomione łącznie w czterech turach, rozpoczynających się kolejno:
  • 20 września 2021 r.,
  • 28 września 2021 r.,
  • 5 października 2021 r.,
  • 12 października 2021 r.
Biedronka zorganizowała podobne szkolenie w 2019 roku. Wzięło w nim udział 35 tysięcy klientów, którzy otrzymali bony o łącznej wartości 350 tysięcy złotych. Szkolenie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem, że Biedronka rozdała klientom bony w ciągu nieco ponad 3 godzin.
Regulamin szkolenia będzie​ dostępny na stronie biedronka.pl,  od dnia uruchomienia szkolenia on-line. 

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka i Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych z całego świata
17.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera się na długo przed weekendem
16.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO