Biedronka wie, jak przyciągnąć uwagę trendsetterek. Od ponad 25 lat nawiązuje liczne współprace z polskimi, a jednocześnie cenionymi na całym świecie markami modowymi. Wśród nich m.in. Puccini, Loft 37 czy Kubota. Kultowe klapki ostatniej z nich – tym razem w „imprezowej” odsłonie – pojawią się we wszystkich Biedronkach już w najbliższy czwartek (2.12) w okazyjnej cenie 34,99 zł za parę i zapewne skradną serca wielu miłośniczek mody oraz świetnej zabawy.
W Biedronce dokładamy wielu starań, by sprostać nawet najbardziej wymagającym miłośniczkom mody i najnowszych trendów. Ośmieleni dużym zainteresowaniem ze strony naszych Klientów efektami naszej dotychczasowej współpracy z polską, cenioną także poza Europą, marką Kubota, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do naszych sklepów „imprezowej” wersji kultowych klapek. Jesteśmy przekonani, że przypadną do gustu naszym Klientkom.
Kinga Papiernik, dyrektor kategorii w sieci sklepów Biedronka