strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Sieć Biedronka wyróżniona czterema nagrodami w największym konkursie PR w Polsce
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Sieć Biedronka wyróżniona czterema nagrodami w największym konkursie PR w Polsce

06.12.2021

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Podczas Gali Wręczenia nagród XIX edycji Złotych Spinaczy, największego i najbardziej prestiżowego konkursu PR w Polsce, sieć Biedronka otrzymała cztery wyróżnienia – 2 Złote Spinacze i 2 Srebrne. Jury doceniło przede wszystkim skuteczność działań komunikacyjnych sieci, umacnianie nowoczesnego patriotyzmu gospodarczego, w tym promocję polskich produktów i szereg aktywności realizowanych w trosce o stan środowiska.

Biedronka zebrała laury w czterech konkurencjach:
  • PR korporacyjny – „Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy” – Złoty Spinacz,
  • Event społeczny – Czysta Polska #odTATRpoBAŁTYK – projekt realizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem „Czysta Polska” – Złoty Spinacz,
  • Custom Publishing – „Łączy nas Biedronka - historia największej sieci handlowej” – Srebrny Spinacz,
  • Sektor spożywczy – „Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy” – Srebrny Spinacz.
Nagrody w kategoriach: PR korporacyjny oraz Sektor spożywczy powędrowały do Biedronki dzięki realizacji szeregu kampanii dotyczących polskich produktów i współpracy z lokalnymi dostawcami. Wśród nich znalazły się: kontynuacja programu „Czas na wspieranie małych producentów” umożliwiającego lokalnym producentom sprzedaż swoich produktów w sklepach sieci Biedronka, uruchomienie kolejnej edycji kultowej akcji lojalnościowej „Gang Swojaków”, podkreślającej atrybuty polskości oraz ogromne zaangażowanie w ochronę środowiska naturalnego. Nagrodę w kategorii Custom Publishing sieć otrzymała dzięki wydaniu pełnej ciekawostek książki o 25 latach obecności sieci w naszym kraju. Statuetka w kategorii Event społeczny to efekt wyjątkowej współpracy ze Stowarzyszeniem „Czysta Polska”, która od sprzątania Tatr rozwinęła się do działań obejmujących również bałtyckie plaże pod hasłem #odTATRpoBAŁTYK.

Rozpiera nas duma, że najbardziej doświadczeni specjaliści w branży public relations doceniają naszą codzienną pracę w zakresie komunikacji. Bo warto zaznaczyć, że na nagrody w konkursach branżowych jakimi są Złote Spinacze nie pracujemy przez tydzień czy miesiąc, ale poprzez realizację długofalowej i dobrze przemyślanej strategii komunikacji. Jako sieć Biedronka od ponad 25 lat wspieramy patriotyzm gospodarczy, a z podmiotami takimi jak „Czysta Polska” czy Polskie Towarzystwo Ochrony Przyrody „Salamandra” działamy na rzecz ochrony środowiska naturalnego i zwierząt – i mówimy o tym głośno. Niezwykle nas cieszy, że ten głos okazuje się aż tak słyszalny.

Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR sieci Biedronka.

Złote Spinacze to konkurs z długą tradycją i prestiżem, szczególnie w branży specjalistów do spraw komunikacji i public relations. Rok w rok nagradzane są w nim, spośród tysięcy zgłoszeń, te najlepsze – pod względem kreatywności, zasięgów i niestandardowego, a przy tym skutecznego podejścia do komunikacji. Celem realizacji konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations przez promowanie najlepszych praktyk.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO