Czy jest możliwe, aby połączyć troskę o swoje zdrowie, dbałość o stylowy wygląd z pomaganiem? Teraz tak! Wystarczy kupić ciepłą, zimową czapkę z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem WOŚP dostępną od 10 stycznia w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce. To czapki, które pomagają – całkowity przychód z ich sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego Biedronka została sponsorem głównym. Dlatego, poza modnym designem, którego nie powstydziłby się żaden modowy influencer, wyróżnia je niezwykle atrakcyjna cena – 9,99 zł.
Jako największa sieć handlowa w Polsce postawiliśmy sobie za cel zaproponowanie naszym klientom jak najbardziej przystępnej ceny, aby każdy, bez względu na zasobność portfela, mógł się włączyć w dzieło pomagania. Mamy nadzieję, że kolorowe, biedronkowe czapki z serduszkiem WOŚP będą noszone tak samo chętnie, jak serduszka przyklejone do kurtek przez wszystkich, którzy identyfikują się z tą szczytną ideą.
Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Biedronka