Biedronka jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wprowadza nowe, dodatkowe oznaczenia na wybranych produktach marki własnej. Dzięki tej inicjatywie dowiemy się jak długo trzeba się ruszać, aby spalić spożyte ze smakiem kalorie. Pierwsze produkty z ikoną „Wybiegaj to!” będzie można znaleźć już tym tygodniu w wybranych sklepach sieci.
![CHIPSY KARBOWANE GRILLOWANE WARZYWA 170G.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/393153/large-de43201a0485813499ce51a3470b798e.jpg)
![CHIPSY KARKOWKA Z GRILLA 170G.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/393157/large-a5dfe9d9b9759149011f6d974f9fe56f.png)
Nadmiar spożywanych w ciągu dnia kalorii jest jednym z czynników prowadzących do nadwagi, a regularna aktywność fizyczna pozwala na utrzymanie nie tylko dobrej kondycji, ale również prawidłowej masy ciała. Dlatego w interesie naszych klientów zdecydowaliśmy się wprowadzić oznaczenia PACE na wybranych produktach marki własnej Biedronki. Etykieta produktów to jeden z elementów ułatwiających podejmowanie świadomych wyborów już przy półce sklepowej, a aktywność fizyczna jest bardzo ważnym elementem zdrowego stylu życia
Justyna Szymani, Dyrektor Działu Rozwoju Jakości i Kontroli Marki Własnej w sieci Biedronka