Hasło „Codziennie niskie ceny” od zawsze było wpisane w strategię sieci sklepów Biedronka. Teraz Biedronka idzie o krok dalej i ogłasza akcję „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna”, dając klientom gwarancję, że ceny najczęściej kupowanych produktów są najniższe na rynku. Dodatkowo Biedronka składa też zapewnienie, że do końca czerwca ich ceny nie wzrosną. Co więcej, jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę.
Filmy z naszym udziałem trudno nazwać elementem kampanii marketingowej, bo nie o sam marketing tu chodzi. Będąc świadomymi, że żyjemy w dobie rosnącej inflacji i zmieniającej się rzeczywistości, chcemy dać klientom poczucie stabilizacji, publicznie gwarantując, że w sieci sklepów Biedronka cena ponad 150 najważniejszych produktów nie zmieni się do czerwca. Wspomniane produkty mają również gwarancję najniższej ceny, która oznacza zwrot różnicy, jeżeli gdziekolwiek cena regularna porównywalnych produktów byłaby niższa.
Grzegorz Pytko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka
Pracuję w Biedronce od 11 lat, od zawsze kierując się zasadą: najlepsza jakość w najniższej cenie. Na naszej liście 150 najczęściej kupowanych artykułów znalazły się nie tylko produkty pierwszej potrzeby, ale również słodycze, za które odpowiadam. Jest to dla mnie osobiście ważne, że w każdym obszarze bronimy budżetów domowych naszych klientów. Cieszy mnie fakt, że w tych ciężkich czasach dbamy o to, aby klienci mogli osłodzić sobie tę trudną codzienność.
Agata Maj, dyrektorka kategorii odpowiedzialna za kategorię słodyczy