strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Dwumilionowy e-klient Biedronki
Rozwój sieci

Dwumilionowy e-klient Biedronki

14.04.2022

Ponad 2 mln transakcji to liczba najlepiej definiującą dwa lata działania Sklepu Internetowego Biedronki razem z Glovo oraz pół roku usługi ekspresowej dostawy zamówień BIEK. Zakupy online w Biedronce z dostawą do domu są już dostępne w 49 polskich miastach.

Sklep Internetowy Biedronki działa od kwietnia 2020 roku. W tym czasie stał się wygodnym, a w związku z pandemią również bardzo bezpiecznym rozwiązaniem zakupowym dla klientów ceniących możliwość otrzymania swoich ulubionych zakupów bezpośrednio pod drzwi mieszkania bez konieczności odwiedzania sklepu. Tę możliwość Biedronka zapewnia razem z Glovo w 49 polskich miastach – m. in. we wszystkich stolicach województw. Dodatkowo od października 2021 r. w wybranych miastach Polski działa usługa q-commerce BIEK, dzięki której zakupy z Biedronki znajdą się w naszym domu w ekspresowym czasie 15 minut. BIEK odpowiada już za ponad 20 proc. zamówień e-commerce Biedronki.
W ciągu dwóch lat, na bazie transakcji zakupowych klientów można wskazać TOP10 produktów najchętniej wkładanych do koszyków online.
W Sklepie Internetowym Biedronki są to:
1. woda źródlana niegaz. Żywiec Zdrój 1,75 l.
2. banan premium luz
3. mleko UHT 3,2 % Mleczna Dolina 1 l.
4. mleko UHT 1,5 % Mleczna Dolina 1 l.
5. Coca-cola i Coca-cola Zero 1,75 l.
6. mus owocowy 100% Owolovo Mix 200 g
7. jaja wolny wybieg L Moja Kurka 10 szt.
8. szynka/polędwica sądecka Mix 100 g
9. masło extra Mleczna Dolina 200 g
10. papier toaletowy Queen rumiankowy 8 rolek
Klienci BIEK do tej listy najpopularniejszych produktów dodali z kolei:
  • mleko UHT bez laktozy Mleczna Dolina 1,5 %
  • chleb wieloziarnisty Złoty Łan 400 g
  • mleko UHT Wypasione 2% 1 l.
  • jogurt pitny Skyr Piątnica Mix 330 g
  • szynkę Drobimex 100 g
  • mleko UHT Wypasione 3,2% 1 l.
  • bułkę poranną/graham odpiekaną 6 szt.
  • masło ekstra polskie 200 g

Ostatnie dwa lata pokazały nam, że Polacy są otwarci na nowe formy zakupowe. Dostawa produktów z Biedronki pod drzwi klienta jest aktualnie dostępna w 49 polskich miastach, w tym 7 z nich uruchomiliśmy w ubiegłym miesiącu: Grodzisk Mazowiecki, Mysłowice, Piekary Śląskie, Radom, Skierniewice, Starachowice, Tomaszów Mazowiecki. Staramy się odpowiadać na potrzeby naszych klientów, dlatego w okresie przedświątecznym uruchamiamy dostawę za 4,99 zł przy zamówieniach za minimum 75 zł.

Kamila Frąckowiak-Jankowski, starszy menedżer ds. rozwoju biznesu e-commerce w sieci Biedronka

W skład przygotowanego specjalnie na Wielkanoc koszyka zakupowego w Sklepie Internetowym Biedronki weszły m. in.: kiełbasa biała z szynki 500 g, pasztety premium mix 200 g chrzan i ćwikła z chrzanem Krakus mix 240 g oraz koncentrat żurku Krakus 520 ml.

Wizją Glovo jest dostarczanie naszym użytkownikom wszystkiego w mieście w łatwy sposób. Chcemy być liderem na rynku q-commerce w Polsce. Biedronka jest naszym kluczowym partnerem w tym segmencie. Chcemy nadal rozwijać naszą współpracę poprzez, między innymi, otwieranie nowych stref dostaw i rozwój usługi BIEK.

Bartek Prokopowicz, head of q-commerce Poland w Glovo

Współpraca pomiędzy Biedronką i Glovo to jednak nie tylko dostawy pod drzwi klienta. Od początku marca użytkownicy aplikacji mają możliwość zamówienia specjalnych zestawów produktowych, które w ich imieniu przekazywane są do Banku Żywności. Dzięki tej inicjatywie Biedronka przekazała już produkty o łącznej wartości przekraczającej 100 tys. zł.
Biedronka i Glovo obsługują klientów w takich miastach jak: Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Gdynia, Gdańsk, Sopot, Poznań, Katowice, Szczecin, Olsztyn, Grudziądz, Bydgoszcz, Toruń, Włocławek, Płock, Lublin, Białystok, Gliwice, Chorzów, Sosnowiec, Zielona Góra, Rzeszów, Bielsko-Biała, Tychy, Częstochowa, Bytom, Elbląg, Opole, Kielce, Gorzów Wielkopolski, Rumia, Leszno, Koszalin, Tczew, Pruszków, Reda, Ząbki, Jabłonna, Legionowo, Tomaszów Mazowiecki, Piekary Śląskie, Wołomin, Inowrocław, Radom, Grodzisk Mazowiecki, Starachowice, Mysłowice i Skierniewice. Zamówienia można składać w godzinach 10.00 - 21.30, natomiast w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu jeszcze wcześniej, bo już od 8.00 rano.  
Jednocześnie przypominamy, że od 12 kwietnia br. Biedronka ruszyła z akcją „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” dając klientom gwarancję, że ceny ponad 150 najczęściej kupowanych produktów tak w sklepach stacjonarnych, jak i w Sklepie Internetowym są najniższe na rynku. Dodatkowo Biedronka złożyła zapewnienie, że do końca czerwca ich ceny nie wzrosną. Co więcej, jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w 15 konkurencyjnych sieciach, Biedronka zwróci mu różnicę.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
2lataGlovo_KV.png
png
Pobierz
Czytaj więcej
Rozwój sieci
Biedronka zamyka rok otwarciem 24 nowych sklepów
30.12.2022
Rozwój sieci
Świąteczne zakupy w 13 nowych Biedronkach! Kolejne otwarcia na mapie Polski
15.12.2022
Rozwój sieci
Biedronkowy zawrót głowy! W tym tygodniu sieć otwiera 11 nowych sklepów
29.11.2022
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO