Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Dwumilionowy e-klient Biedronki
Rozwój sieci

Dwumilionowy e-klient Biedronki

14.04.2022

Ponad 2 mln transakcji to liczba najlepiej definiującą dwa lata działania Sklepu Internetowego Biedronki razem z Glovo oraz pół roku usługi ekspresowej dostawy zamówień BIEK. Zakupy online w Biedronce z dostawą do domu są już dostępne w 49 polskich miastach.

Sklep Internetowy Biedronki działa od kwietnia 2020 roku. W tym czasie stał się wygodnym, a w związku z pandemią również bardzo bezpiecznym rozwiązaniem zakupowym dla klientów ceniących możliwość otrzymania swoich ulubionych zakupów bezpośrednio pod drzwi mieszkania bez konieczności odwiedzania sklepu. Tę możliwość Biedronka zapewnia razem z Glovo w 49 polskich miastach – m. in. we wszystkich stolicach województw. Dodatkowo od października 2021 r. w wybranych miastach Polski działa usługa q-commerce BIEK, dzięki której zakupy z Biedronki znajdą się w naszym domu w ekspresowym czasie 15 minut. BIEK odpowiada już za ponad 20 proc. zamówień e-commerce Biedronki.
W ciągu dwóch lat, na bazie transakcji zakupowych klientów można wskazać TOP10 produktów najchętniej wkładanych do koszyków online.
W Sklepie Internetowym Biedronki są to:
1. woda źródlana niegaz. Żywiec Zdrój 1,75 l.
2. banan premium luz
3. mleko UHT 3,2 % Mleczna Dolina 1 l.
4. mleko UHT 1,5 % Mleczna Dolina 1 l.
5. Coca-cola i Coca-cola Zero 1,75 l.
6. mus owocowy 100% Owolovo Mix 200 g
7. jaja wolny wybieg L Moja Kurka 10 szt.
8. szynka/polędwica sądecka Mix 100 g
9. masło extra Mleczna Dolina 200 g
10. papier toaletowy Queen rumiankowy 8 rolek
Klienci BIEK do tej listy najpopularniejszych produktów dodali z kolei:
  • mleko UHT bez laktozy Mleczna Dolina 1,5 %
  • chleb wieloziarnisty Złoty Łan 400 g
  • mleko UHT Wypasione 2% 1 l.
  • jogurt pitny Skyr Piątnica Mix 330 g
  • szynkę Drobimex 100 g
  • mleko UHT Wypasione 3,2% 1 l.
  • bułkę poranną/graham odpiekaną 6 szt.
  • masło ekstra polskie 200 g

Ostatnie dwa lata pokazały nam, że Polacy są otwarci na nowe formy zakupowe. Dostawa produktów z Biedronki pod drzwi klienta jest aktualnie dostępna w 49 polskich miastach, w tym 7 z nich uruchomiliśmy w ubiegłym miesiącu: Grodzisk Mazowiecki, Mysłowice, Piekary Śląskie, Radom, Skierniewice, Starachowice, Tomaszów Mazowiecki. Staramy się odpowiadać na potrzeby naszych klientów, dlatego w okresie przedświątecznym uruchamiamy dostawę za 4,99 zł przy zamówieniach za minimum 75 zł.

Kamila Frąckowiak-Jankowski, starszy menedżer ds. rozwoju biznesu e-commerce w sieci Biedronka

W skład przygotowanego specjalnie na Wielkanoc koszyka zakupowego w Sklepie Internetowym Biedronki weszły m. in.: kiełbasa biała z szynki 500 g, pasztety premium mix 200 g chrzan i ćwikła z chrzanem Krakus mix 240 g oraz koncentrat żurku Krakus 520 ml.

Wizją Glovo jest dostarczanie naszym użytkownikom wszystkiego w mieście w łatwy sposób. Chcemy być liderem na rynku q-commerce w Polsce. Biedronka jest naszym kluczowym partnerem w tym segmencie. Chcemy nadal rozwijać naszą współpracę poprzez, między innymi, otwieranie nowych stref dostaw i rozwój usługi BIEK.

Bartek Prokopowicz, head of q-commerce Poland w Glovo

Współpraca pomiędzy Biedronką i Glovo to jednak nie tylko dostawy pod drzwi klienta. Od początku marca użytkownicy aplikacji mają możliwość zamówienia specjalnych zestawów produktowych, które w ich imieniu przekazywane są do Banku Żywności. Dzięki tej inicjatywie Biedronka przekazała już produkty o łącznej wartości przekraczającej 100 tys. zł.
Biedronka i Glovo obsługują klientów w takich miastach jak: Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Gdynia, Gdańsk, Sopot, Poznań, Katowice, Szczecin, Olsztyn, Grudziądz, Bydgoszcz, Toruń, Włocławek, Płock, Lublin, Białystok, Gliwice, Chorzów, Sosnowiec, Zielona Góra, Rzeszów, Bielsko-Biała, Tychy, Częstochowa, Bytom, Elbląg, Opole, Kielce, Gorzów Wielkopolski, Rumia, Leszno, Koszalin, Tczew, Pruszków, Reda, Ząbki, Jabłonna, Legionowo, Tomaszów Mazowiecki, Piekary Śląskie, Wołomin, Inowrocław, Radom, Grodzisk Mazowiecki, Starachowice, Mysłowice i Skierniewice. Zamówienia można składać w godzinach 10.00 - 21.30, natomiast w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu jeszcze wcześniej, bo już od 8.00 rano.  
Jednocześnie przypominamy, że od 12 kwietnia br. Biedronka ruszyła z akcją „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” dając klientom gwarancję, że ceny ponad 150 najczęściej kupowanych produktów tak w sklepach stacjonarnych, jak i w Sklepie Internetowym są najniższe na rynku. Dodatkowo Biedronka złożyła zapewnienie, że do końca czerwca ich ceny nie wzrosną. Co więcej, jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w 15 konkurencyjnych sieciach, Biedronka zwróci mu różnicę.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
2lataGlovo_KV.png
png
Pobierz
Czytaj więcej
Rozwój sieci
Lady mięsne Biedronki przebojem polskiego rynku
05.06.2025
Rozwój sieci
Biedronka na wiosnę udostępnia klientom ponad 30 nowoczesnych sklepów
28.03.2025
Rozwój sieci
30 nowych sklepów na 30-lecie Biedronki
06.02.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO