Czy po ciężkim dniu w pracy można wyobrazić sobie lepszy relaks niż odrobina ulubionego trunku ze smukłej szklanki w kultowych, wygodnych klapkach? Tym bardziej, że przed nami tydzień wielkich piłkarskich emocji w Lidze Mistrzów. Można, ale po co? Biedronka właśnie rusza z ofertą sygnowaną kultowymi markami, Kanałem Sportowym i Kubotą.

Oferta szklanek i kieliszków do piwa Kanału Sportowego dostępna wyłącznie w sieci Biedronka
Ta współpraca to początek naszej relacji z Kanałem Sportowym. W ofercie znalazły się na razie szklanki w dedykowanych opakowaniach, natomiast pracujemy nad rozszerzeniem tej kooperacji o takie produkty jak ubrania, bidony czy kubki.
Kinga Papiernik, dyrektor kategorii w sieci Biedronka

Klapki Kubota dostępne wyłącznie w Biedronce
Dzięki stałej współpracy Biedronki ze znaną Polakom marką Kubota, produkty tej firmy i wzbogacają okresowo ofertę naszej sieci. Klienci chętnie sięgają po te kultowe klapki. Biedronka jest również jedyną siecią handlową w Polsce, której klienci mogą regularnie znaleźć produkty Kubota w atrakcyjnych cenach.
Paulina Zając, dyrektor kategorii w sieci Biedronka
Bardzo cieszymy się z kolejnej już, wspólnej akcji sprzedażowej z siecią Biedronka. Dzięki takim partnerom oraz prężnemu rozwojowi na innych polach udało nam się w ubiegłym roku osiągnąć pułap 10 mln zł przychodów. A ten rok będzie szczególnie mocny, ponieważ szykujemy z Biedronką naprawdę świetne akcje.
Alina Sztoch, CEO i co-founderka marki Kubota