Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Biedronka z kultowymi produktami dla różnych pokoleń
Informacje produktowe

Biedronka z kultowymi produktami dla różnych pokoleń

25.04.2022

Czy po ciężkim dniu w pracy można wyobrazić sobie lepszy relaks niż odrobina ulubionego trunku ze smukłej szklanki w kultowych, wygodnych klapkach? Tym bardziej, że przed nami tydzień wielkich piłkarskich emocji w Lidze Mistrzów. Można, ale po co? Biedronka właśnie rusza z ofertą sygnowaną kultowymi markami, Kanałem Sportowym i Kubotą.

Sport można uprawniać (jest to wskazane dla zdrowia), ale można go również podziwiać w telewizji. To drugie zajęcie jest ulubionym przez wielu Polaków. Powszechnie wiadomo, że w tygodniach takich jak obecny, kiedy będą rozgrywane półfinałowe mecze Ligi Mistrzów bardzo przyjemnie można zrelaksować się przy szklaneczce piwa (chyba, że ktoś wybierze sok), wygodnie rozsiadając wieczorem przez telewizorem (oczywiście wcześniej dobrze jest pospacerować, pojeździć na rowerze albo popływać). O to, by wieczorna regeneracja w domowym zaciszu była efektywna zadbała sieć Biedronka, wprowadzając w tym tygodniu do oferty szklanki do piwa w trzech różnych kompletach w opakowaniach sygnowanych logo Kanału Sportowego. To platforma z treściami  sportowymi na YouTube, której właścicielami są dziennikarze sportowi: Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski.
Kieliszki i szklanki można nabyć w cenie 29,99 zł za komplet. Do wyboru są zestawy 3 szklanek o pojemności 665 ml, 4 kieliszków do piwa o pojemności 400 ml oraz 4 kieliszków o pojemności 410 ml.  Pojedynczo sprzedawane są szklanki do piwa o pojemności 510 ml w cenie 3,99 zł za sztukę.
Oferta szklanek i kieliszków do piwa Kanału Sportowego dostępna wyłącznie w sieci Biedronka

Oferta szklanek i kieliszków do piwa Kanału Sportowego dostępna wyłącznie w sieci Biedronka

Ta współpraca to początek naszej relacji z Kanałem Sportowym. W ofercie znalazły się na razie szklanki w dedykowanych opakowaniach, natomiast pracujemy nad rozszerzeniem tej kooperacji o takie produkty jak ubrania, bidony czy kubki.

Kinga Papiernik, dyrektor kategorii w sieci Biedronka

Treści publikowane w Kanale Sportowym trafiają do dużej grupy fanów sportu w wieku 20 i 30 lat, ale Biedronka ma w swojej ofercie również produkty dla osób starszych, niejako łącząc pokolenia. Bo przecież klapki Kubota, które kultowe stały się w latach 90. i do dzisiaj są ulubionymi dla pokolenia 40- i 50-latków  również od dzisiaj ponownie znajdują się w ofercie największej sieci handlowej w Polsce. Będą dostępne w okazyjnej cenie 24,99 zł za parę. Klapki o antypoślizgowych właściwościach, posiadające rzep, który umożliwia łatwą regulację będą dostępne we wszystkich sklepach sieci, w kolorach różowym, turkusowym, żółtym, granatowym i czarnym w rozmiarach od 37 do 45 w okazyjnej cenie 24,99 zł za parę.
Klapki Kubota dostępne wyłącznie w Biedronce

Klapki Kubota dostępne wyłącznie w Biedronce

Dzięki stałej współpracy Biedronki ze znaną Polakom marką Kubota, produkty tej firmy i wzbogacają okresowo ofertę naszej sieci. Klienci chętnie sięgają po te kultowe klapki. Biedronka jest również jedyną siecią handlową w Polsce, której klienci mogą regularnie znaleźć produkty Kubota w atrakcyjnych cenach.

Paulina Zając, dyrektor kategorii w sieci Biedronka

Bardzo cieszymy się z kolejnej już, wspólnej akcji sprzedażowej z siecią Biedronka. Dzięki takim partnerom oraz prężnemu rozwojowi na innych polach udało nam się w ubiegłym roku osiągnąć pułap 10 mln zł przychodów. A ten rok będzie szczególnie mocny, ponieważ szykujemy z Biedronką naprawdę świetne akcje.

Alina Sztoch, CEO i co-founderka marki Kubota

Szczegóły oferty dostępne są na stronie biedronka.pl/gazetki

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Wszystkie prezenty świata w Biedronce dla Tatów-pasjonatów
13.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera się na ogrody
12.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka pakuje na lato!
10.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO