Czy po ciężkim dniu w pracy można wyobrazić sobie lepszy relaks niż odrobina ulubionego trunku ze smukłej szklanki w kultowych, wygodnych klapkach? Tym bardziej, że przed nami tydzień wielkich piłkarskich emocji w Lidze Mistrzów. Można, ale po co? Biedronka właśnie rusza z ofertą sygnowaną kultowymi markami, Kanałem Sportowym i Kubotą.
![Oferta szklanek i kieliszków do piwa Kanału Sportowego dostępna wyłącznie w sieci Biedronka](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/415297/compressed_original-8c1b5a5e1d9e78919b14b55994cfb126.jpg)
Oferta szklanek i kieliszków do piwa Kanału Sportowego dostępna wyłącznie w sieci Biedronka
Ta współpraca to początek naszej relacji z Kanałem Sportowym. W ofercie znalazły się na razie szklanki w dedykowanych opakowaniach, natomiast pracujemy nad rozszerzeniem tej kooperacji o takie produkty jak ubrania, bidony czy kubki.
Kinga Papiernik, dyrektor kategorii w sieci Biedronka
![Klapki Kubota dostępne wyłącznie w Biedronce](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/415293/large-a26211294ecdcfa7cb4cb36a7b1377c2.png)
Klapki Kubota dostępne wyłącznie w Biedronce
Dzięki stałej współpracy Biedronki ze znaną Polakom marką Kubota, produkty tej firmy i wzbogacają okresowo ofertę naszej sieci. Klienci chętnie sięgają po te kultowe klapki. Biedronka jest również jedyną siecią handlową w Polsce, której klienci mogą regularnie znaleźć produkty Kubota w atrakcyjnych cenach.
Paulina Zając, dyrektor kategorii w sieci Biedronka
Bardzo cieszymy się z kolejnej już, wspólnej akcji sprzedażowej z siecią Biedronka. Dzięki takim partnerom oraz prężnemu rozwojowi na innych polach udało nam się w ubiegłym roku osiągnąć pułap 10 mln zł przychodów. A ten rok będzie szczególnie mocny, ponieważ szykujemy z Biedronką naprawdę świetne akcje.
Alina Sztoch, CEO i co-founderka marki Kubota