Sieć Biedronka oraz marka Dada od lat wspierają rodziców w opiece i wychowywaniu dzieci. Tym razem Dada rusza z nowym projektem i zaprasza na pierwszy sezon podcastu „Mamy na to sposób”. Tym samym tworzy wyjątkową przestrzeń dla tych, którzy nie boją się zadawać pytań i szukają sposobu na mądre i pełne miłości wychowanie dzieci.
Aby być bliżej rodziców, postanowiliśmy wystartować z wyjątkowym, skierowanym do nich podcastem. Ideą tego projektu, który realizujemy po raz pierwszy, jest wsparcie w rodzicielstwie i możliwość poszerzenia wiedzy dzięki udziałowi doświadczonych ekspertów. Stawiamy na nowoczesną i przyjazną komunikację, dostosowaną do wyzwań i tempa współczesnego życia. Mamy nadzieję, że możliwość wysłuchania wartościowych rozmów w trakcie spaceru z dzieckiem lub jazdy samochodem, zostanie doceniona przez zabieganych rodziców.
Aleksandra Surdyk-Kaptur, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka
Współpraca z marką Dada przy prowadzeniu nowego podcastu, to dla mnie świetna okazja do poszerzania rodzicielskiej wiedzy zarówno mojej, jak i słuchaczy podcastu. W rodzicielstwie nie ma jednego modelu wychowania. Ważne, by podążać za głosem serca i za dobrem naszego dziecka. Rozmowa z drugim człowiekiem to zawsze najlepsza okazja do poszerzania horyzontów.
Justyna Nagłowska, prowadząca podcast