Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Dada ma kolejny sposób na wsparcie rodziców
Informacje korporacyjne

Dada ma kolejny sposób na wsparcie rodziców

09.05.2022

Sieć Biedronka oraz marka Dada od lat wspierają rodziców w opiece i wychowywaniu dzieci. Tym razem Dada rusza z nowym projektem i zaprasza na pierwszy sezon podcastu „Mamy na to sposób”. Tym samym tworzy wyjątkową przestrzeń dla tych, którzy nie boją się zadawać pytań i szukają sposobu na mądre i pełne miłości wychowanie dzieci.

Pierwszy odcinek jest dostępny na platformach streamingowych od 9 maja i jest początkiem cyklu odpowiadającego na trudne pytania związane z rodzicielstwem. Wśród poruszanych tematów znajdą się m. in.  zagadnienia związane z wychowaniem dziecka z troską o naturę, prawem dzieci do stawiania granic czy rolą snu, ale też tematy dotyczące samych rodziców - rodzicielska rywalizacja, depresja poporodowa i powrót do pracy.
„Mamy na to sposób” to nowy podcast sieci Biedronka, stworzony przez markę Dada, który poprowadzi Justyna Nagłowska, dziennikarka i reżyserka, prywatnie mama dwóch nastolatek i dwuletniego synka. W każdym odcinku prowadząca i dwójka gości z rodzicielskim doświadczeniem poruszą aktualne tematy i trendy, podrzucą wskazówki dotyczące wychowania dziecka oraz odpowiedzą na nurtujące rodziców pytania.

Aby być bliżej rodziców, postanowiliśmy wystartować z wyjątkowym, skierowanym do nich podcastem. Ideą tego projektu, który realizujemy po raz pierwszy, jest wsparcie w rodzicielstwie i możliwość poszerzenia wiedzy dzięki udziałowi doświadczonych ekspertów. Stawiamy na nowoczesną i przyjazną komunikację, dostosowaną do wyzwań i tempa współczesnego życia. Mamy nadzieję, że możliwość wysłuchania wartościowych rozmów w trakcie spaceru z dzieckiem lub jazdy samochodem, zostanie doceniona przez zabieganych rodziców.

Aleksandra Surdyk-Kaptur, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka

Cykl podcastów „Mamy na to sposób” to osiem odcinków. Nowe epizody będą pojawiać się regularnie co 2 tygodnie na platformach podcastowych: Spotify, Google Podcasts, Apple Podcasts oraz na YouTube.

Współpraca z marką Dada przy prowadzeniu nowego podcastu, to dla mnie świetna okazja do poszerzania rodzicielskiej wiedzy zarówno mojej, jak i słuchaczy podcastu. W rodzicielstwie nie ma jednego modelu wychowania. Ważne, by podążać za głosem serca i za dobrem naszego dziecka. Rozmowa z drugim człowiekiem to zawsze najlepsza okazja do poszerzania horyzontów.

Justyna Nagłowska, prowadząca podcast

Podcastu „Mamy na to sposób” można słuchać od 9 maja, a pierwszy odcinek „Eko od kołyski” porusza tematykę wychowania z troską o naturę. Informacje o nowych odcinkach oraz dostęp do wszystkich już opublikowanych epizodów będzie można znaleźć na stronie internetowej Dada Podcast.
Dada, marka własna Biedronki, będąc nr 1 w Polsce, jako najczęściej wybierana marka pieluch, od lat oferuje klientom cenione przez rodziców pieluchy oraz pieluchomajtki.  W ostatnim czasie Biedronka wprowadziła do oferty ubranka dla niemowląt oraz kocyki, które są dostępne we wszystkich sklepach sieci Biedronka w całej Polsce.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO