Kultowa marka Kubota ponownie zawitała do sklepów sieci Biedronka w poniedziałek 18 lipca. W ofercie sieci pojawiły się kolorowe klapki basenowe oraz po raz pierwszy - ubrania z logo Kuboty. Klienci będą mogli kupić bluzy, t-shirty, shorty, ale także modne akcesoria. To jednocześnie pierwsza unisexowa, czyli dla obu płci, kolekcja dostępna w sieci.
Nowa, szeroka oferta produktów Kubota to kolejny duży krok we współpracy sieci Biedronka z uwielbianą przez klientów marką. Jako największa sieć handlowa w Polsce cieszymy się, że dzięki rozwinięciu współpracy z Kubotą, klienci będą mogli jeszcze lepiej wyrazić swój styl.
Michał Kantorski, kupiec odpowiedzialny za współpracę z marką Kubota w sieci Biedronka
Ta promocja jest absolutnie wyjątkowa z dwóch powodów. Jest to pierwsza akcja z siecią Biedronka dotycząca odzieży, a ponadto jest to kolekcja unisexowa. Bardzo się cieszymy, że Biedronka tak entuzjastycznie podeszła do tematu unisexu, najbardziej demokratycznego, nowoczesnego i inkluzywnego trendu w modzie. Biorąc pod uwagę skalę promocji, mam nadzieję, że ta akcja jeszcze bardziej rozpropaguje ideę unisexu w naszym kraju, a Kubocie pozwoli na ugruntowanie pozycji jako brandu nie tylko obuwniczego, ale także odzieżowego.
Alina Sztoch, prezeska i wspólniczka Kuboty