Oszczędzanie to kwestia, do której Polacy w ostatnim czasie przykładają coraz większą wagę. Sieć Biedronka daje tę możliwość swoim klientom od wielu lat każdego dnia, a od 29 sierpnia do oszczędzania będzie ich dodatkowo zachęcał Gang Bystrzaków i wyjątkowa trójka jego bohaterów - Świnka Skarbonita, Jabłko Newton i Pies Dżi-Pi-Es. Od poniedziałku rusza nowa odsłona najgorętszej akcji lojalnościowej sezonu i szansa na zdobycie dodatkowych oszczędności w ramach Wirtualnego Portfela.
Nasza nowa akcja lojalnościowa ma zupełnie inny charakter. Inflacja wymusza na nas wszystkich uważniejsze zarządzanie swoim portfelem. Biedronka będąc blisko swoich klientów, postanowiła z pomocą uwielbianego gangu edukować, jednocześnie oferując możliwość realnych oszczędności w trakcie codziennych zakupów i nagradzania za dokonywanie korzystnych wyborów.
Aleksandra Surdyk-Kaptur, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka
Jak oszczędzać z Biedronką i zdobywać naklejki?
