Już prawie 500 tysięcy maskotek i książek towarzyszących akcji Gang Bystrzaków trafiło do klientów sieci Biedronka. Tymczasem w sklepach na odbiór czeka druga część przygód trójki bohaterów - Psa Dżi-Pi-Esa, Świnki Skarbonity i Jabłka Newtona. Czekają też produkty, które od poniedziałku (24.10) klienci będą mogli kupić w cenach niższych o wartość inflacji w ramach Misji Tygodniowej.
Trójka bohaterów akcji lojalnościowej łączy siły w walce z inflacją i zachęca do oszczędzania. Druga część książki dodatkowo podkreśla wartości, takie jak życie w zgodzie, odwołując się do zasady, że „zgoda buduje, niezgoda rujnuje”. Jedna z historyjek pokazuje też, jak Bystrzaki sprzeciwiają się marnowaniu żywności i niweczą podstępny plan nieprzewidywalnej Inflacji. Mamy nadzieję, że kontynuacja przygód Dzi-Pi-Esa, Skarbonity i Newtona pomoże najmłodszym czytelnikom zrozumieć podstawy oszczędzania oraz nauczy dbania o pieniądze i będzie równie chętnie wybieraną pozycją czytelniczą
Piotr Szymanowicz, Starszy Menedżer ds. Marketingu w sieci Biedronka.