strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Biedronka partnerem strategicznym VII Narodowego Kongresu Żywieniowego
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka partnerem strategicznym VII Narodowego Kongresu Żywieniowego

24.11.2022

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Już w najbliższą sobotę, 26 listopada, odbędzie się VII Narodowy Kongres Żywieniowy, którego partnerem strategicznym już po raz trzeci jest sieć Biedronka. Tegoroczne obrady upłyną pod hasłem „Warzywa i owoce dla zdrowia”. Z danych Biedronki wynika, że najszybciej rośnie popularność borówki amerykańskiej, polskich ziemniaków wczesnych i mandarynki. Kongres odbywa się w formule on-line, a wziąć w nim udział jako słuchacz może każdy zainteresowany dzięki transmisjom live.

Warzywa i owoce są kluczowe dla dobrze zbilansowanej diety. To z pozoru prawda oczywista, którą ciągle warto przypominać, by utrzymywać dobre nawyki żywieniowe. Sieć Biedronka doskonale sobie zdaje sprawę z tego, jaką rolę odgrywały te produkty w naszym codziennym żywieniu. Dlatego zachęca różnymi działaniami, by klienci jak najczęściej umieszczali warzywa i owoce swoich koszykach zakupowych. Co ciekawe w 2022 roku wśród najszybciej zyskujących popularność wśród klientów Biedronki owoców i warzyw znajdowały się borówka amerykańska (klienci kupili jej dwukrotnie więcej względem 2021), ziemniaki polskie wczesne (więcej o ponad 50% r/r) oraz mandarynki (30% więcej niż rok temu).
Biedronka aktywnie angażuje się również w dyskusje eksperckie, takie jak podczas Narodowego Kongresu Żywieniowego, by wspierać dobre praktyki w promowaniu zdrowych nawyków żywieniowych. W tegorocznej edycji kongresu wezmą udział przedstawiciele działów jakości odpowiedzialnych w Biedronce za rozwój i kontrolę marek własnych, a także za jakość produktów świeżych. W trakcie wystąpień opowiedzą między innymi o edukacji klientów, a także pracowników w kontekście zachowywania najwyższej jakości produktów świeżych.

Biedronka jest podstawowym sklepem dla milionów Polaków, a oni często wybierają warzywa i owoce z naszej oferty. My chcemy ich wzmacniać w dobrych wyborach, za pomocą naszych akcji edukacyjnych i lojalnościowych, a także szkoleń dla pracowników. Z otwartością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem podczas tak istotnych wydarzeń, jak Narodowy Kongres Żywieniowy. Już dziś zapraszam do śledzenia dyskusji, która z pewnością będzie na wysokim poziomie merytorycznym.

Łukasz Żmudziński, starszy menedżer ds. jakości produktów świeżych w sieci Biedronka.

Organizator kongresu przewidział możliwość dołączenia do transmisji on-line. Wystarczy, że chętna osoba zarejestruje się na stronie https://kongres-zywieniowy.waw.pl/, by móc skorzystać z transmisji wideo. Organizatorem wydarzenia jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Instytut Badawczy.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Biedronka zaprasza na VII Narodowy Kongres Żywieniowy.png
png
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO