strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
Informacje korporacyjne

Jest wiele powodów, by iść do Biedronki

17.01.2023

Ponad 4 mln klientów dziennie wybiera zakupy w sieci Biedronka z wielu powodów. Każdy z nich ma swoją motywację, aby codziennie powiedzieć „Do Biedronki IDĘ”. Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa największej sieci handlowej w kraju. To kolejny, po „Biedronkowych Oszczędnościach”, mocny przekaz, na którym sieć oprze tegoroczną komunikację z klientami.  

W dobie galopującej inflacji, Biedronka stara się być blisko swoich klientów i robi wszystko, aby ceny pozostały tak niskie, jak to tylko możliwe. Dlatego 2023 rok Biedronka zaczęła od „Biedronkowych Oszczędności”, nowej platformy komunikacyjnej, za której pośrednictwem będzie komunikować najniższe ceny i najbardziej atrakcyjne promocje, dzięki którym klienci będą mogli oszczędzić jeszcze więcej. Ale w trudnym czasie inflacji firma podkreśla również istotną rolę Biedronki dla polskich konsumentów, którzy wybierają sieć w oparciu o zaufanie.

Chcemy być blisko naszych klientów, wszędzie tam, gdzie nas potrzebują, wsłuchiwać się w ich potrzeby i odpowiadać na nie, gwarantując bezpieczne zakupy każdego dnia. O tym jest właśnie nasza kampania „Do Biedronki IDĘ”. Ten przekaz komunikacyjny zbudowany jest na bazie relacji naszej marki z milionami klientów, którzy każdego dnia mówią „Do Biedronki IDĘ. Każdy z nich ma inny, swój własny powód, by przyjść na zakupy właśnie do nas - bo tu zrobię zakupy dla całej swojej rodziny, bo po prostu tu lubię robić je najbardziej. Każdy powód jest dobry, by pójść do Biedronki.

Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka marketingu w sieci Biedronka

Klienci wybierają Biedronkę z wielu powodów – ze względu na świeże owoce, ciepłe pieczywo, ulubione wędliny, produkty wegańskie, smoothie czy przysmaki dla zwierzaków. I promocje, dzięki którym mogą oszczędzić jeszcze więcej. W jednym ze spotów podkreśla się fakt, że Biedronka jest zawsze przygotowana na celebrowanie ważnych okazji, takich jak m.in. zbliżający się Dzień Babci i Dziadka.
Elementem kampanii „Do Biedronki IDĘ” jest specjalna akcja promocyjna związana z kodami na zakupy, które na początku roku klienci znaleźli w swoich skrzynkach pocztowych na specjalnej kartce z życzeniami noworocznymi od Biedronki. Kody, zeskanowane w trakcie zakupów, pozwalają na zakup konkretnych produktów w promocyjnych cenach w konkretnym terminie. Dodatkowo, na kartce noworocznej znalazły się też promocje niespodzianki - przy zakupach z kartą Moja Biedronka lub aplikacją klient otrzyma voucher, na którym będzie wskazana kolejna, dedykowana dla niego oferta promocyjna na zakup produktu lub produktów – drukowany wraz z paragonem za dokonane właśnie zakupy. Kolejne kody na wyjątkowe promocje i okazje do oszczędzania klienci już wkrótce znajdą w swoich skrzynkach pocztowych na kartce nawiązującej do kampanii „Do Biedronki IDĘ”.
I GO_FL6x3_F_V.JPG
Kampanii będzie towarzyszyć szeroka komunikacja 360 we wszystkich mediach: TV, Radio, OOH i DOOH, Digital, Social Media, Prasa media własne. Za kreacje odpowiada Agencja Duda, a zakup mediów realizuje Wavemaker. Kampania jest długoterminowa i będzie miała kolejne odsłony. 

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przeznaczy ponad pół miliarda złotych na noworoczne podwyżki dla pracowników
20.12.2022
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO