strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Jeszcze więcej oszczędności z podwójnym Shakeomatem
Informacje produktowe

Jeszcze więcej oszczędności z podwójnym Shakeomatem

06.02.2023

Już od poniedziałku, 6 lutego ponad 6 milionów aktywnych użytkowników aplikacji Biedronka może uzyskać dodatkowe oszczędności. Ulubiona funkcja wielu klientów – Shakeomat, oferuje od teraz super okazje zakupowe dwa razy częściej, bo można z niej korzystać każdego dnia aż dwukrotnie!

Shakeomat to jedna z najpopularniejszych funkcji aplikacji Moja Biedronka, bez której jej 6 milionów aktywnych użytkowników nie wyobraża sobie zakupów. Od momentu jej udostępnienia w maju ub. r., pozwala ona klientom na uzyskanie dedykowanych im ofert promocyjnych. Dzięki rozwojowi tej usługi, klienci mogą teraz codziennie aż dwukrotnie liczyć na dostęp do produktów w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo, aplikacja poinformuje nas o dostępności towaru w sklepie, który odwiedzamy najczęściej. 
Z Shakeomatu korzysta codziennie prawie 9 na 10 użytkowników aplikacji Biedronka, którzy od momentu jej udostępniania, w maju ubiegłego roku, mogli zaoszczędzić dzięki niej ponad 1,7 mld złotych. Oprócz promocji na produkty, używając Shakeomatu użytkownik może otrzymać vouchery na różne kwoty.
shakeomat.png

Dwa Shakeomaty w aplikacji Biedronki to, oprócz podwójnej dawki zabawy, kolejny krok w naszej misji codziennego pomagania naszym klientom w oszczędzaniu. Dzięki temu udogodnieniu, będą mogli skorzystać z promocji dwa razy częściej i cieszyć się jeszcze większymi oszczędnościami, przy okazji świetnie się bawiąc losując korzystne promocje. 

Aleksandra Surdyk, starsza menedżerka ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych w sieci Biedronka  

Liczba zarejestrowanych klientów posługujących się kartą Moja Biedronka przekroczyła już 15 mln osób, co czyni program lojalnościowy Biedronki największym tego typu systemem w Polsce. To dzięki aplikacji i karcie MB sieć Biedronka otrzymała właśnie nagrodę Best Polish Brand dla marek, które są nie tylko polskie, ale również silnie zapadają w pamięć konsumentom, kojarząc się z innowacyjnością.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Usługa „Płać kartą i wypłacaj” dostępna już w 2 tysiącach sklepów sieci Biedronka
20.03.2023
Informacje produktowe
Imponujące 20 milionów wizyt w sklepie Biedronka Home
16.03.2023
Informacje produktowe
10 milionów nagród do wygrania w Biedronkoloterii
13.03.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO