Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Jeszcze więcej oszczędności z podwójnym Shakeomatem
Informacje produktowe

Jeszcze więcej oszczędności z podwójnym Shakeomatem

06.02.2023

Już od poniedziałku, 6 lutego ponad 6 milionów aktywnych użytkowników aplikacji Biedronka może uzyskać dodatkowe oszczędności. Ulubiona funkcja wielu klientów – Shakeomat, oferuje od teraz super okazje zakupowe dwa razy częściej, bo można z niej korzystać każdego dnia aż dwukrotnie!

Shakeomat to jedna z najpopularniejszych funkcji aplikacji Moja Biedronka, bez której jej 6 milionów aktywnych użytkowników nie wyobraża sobie zakupów. Od momentu jej udostępnienia w maju ub. r., pozwala ona klientom na uzyskanie dedykowanych im ofert promocyjnych. Dzięki rozwojowi tej usługi, klienci mogą teraz codziennie aż dwukrotnie liczyć na dostęp do produktów w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo, aplikacja poinformuje nas o dostępności towaru w sklepie, który odwiedzamy najczęściej. 
Z Shakeomatu korzysta codziennie prawie 9 na 10 użytkowników aplikacji Biedronka, którzy od momentu jej udostępniania, w maju ubiegłego roku, mogli zaoszczędzić dzięki niej ponad 1,7 mld złotych. Oprócz promocji na produkty, używając Shakeomatu użytkownik może otrzymać vouchery na różne kwoty.
shakeomat.png

Dwa Shakeomaty w aplikacji Biedronki to, oprócz podwójnej dawki zabawy, kolejny krok w naszej misji codziennego pomagania naszym klientom w oszczędzaniu. Dzięki temu udogodnieniu, będą mogli skorzystać z promocji dwa razy częściej i cieszyć się jeszcze większymi oszczędnościami, przy okazji świetnie się bawiąc losując korzystne promocje. 

Aleksandra Surdyk, starsza menedżerka ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych w sieci Biedronka  

Liczba zarejestrowanych klientów posługujących się kartą Moja Biedronka przekroczyła już 15 mln osób, co czyni program lojalnościowy Biedronki największym tego typu systemem w Polsce. To dzięki aplikacji i karcie MB sieć Biedronka otrzymała właśnie nagrodę Best Polish Brand dla marek, które są nie tylko polskie, ale również silnie zapadają w pamięć konsumentom, kojarząc się z innowacyjnością.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Wszystkie prezenty świata w Biedronce dla Tatów-pasjonatów
13.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera się na ogrody
12.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka pakuje na lato!
10.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO