Klienci Biedronki korzystający z aplikacji mobilnej, a w niej z Shakeomatu każdego tygodnia mają szansę na zakupy, dzięki którym mogą oszczędzić ponad… sto milionów złotych! Jak pokazują pierwsze podsumowania, wprowadzenie podwójnego Shakeomatu okazało się sukcesem. A to jeszcze nie koniec – do soboty sieć przygotowała dodatkowe specjalne oferty dla klientów. Wszystko po to, by konsekwentna polityka Biedronki oparta na oszczędnościach dla klientów pomogła klientom w miesiącach wysokiej presji inflacyjnej w Polsce.
Z aplikacji mobilnej Biedronki korzysta już około 7 mln klientów sieci. Dla każdego z nich codziennie przygotowujemy indywidualne oferty zakupowe. W ich efekcie dziesiątki produktów dostępnych w Biedronce, dzięki używaniu aplikacji, stają się najlepszym wyborem dla Polaków – tak jakościowym, jak i cenowym.
Ireneusz Tatara, starszy menedżer ds. analiz biznesowych w sieci Biedronka.


