Klienci Biedronki korzystający z aplikacji mobilnej, a w niej z Shakeomatu każdego tygodnia mają szansę na zakupy, dzięki którym mogą oszczędzić ponad… sto milionów złotych! Jak pokazują pierwsze podsumowania, wprowadzenie podwójnego Shakeomatu okazało się sukcesem. A to jeszcze nie koniec – do soboty sieć przygotowała dodatkowe specjalne oferty dla klientów. Wszystko po to, by konsekwentna polityka Biedronki oparta na oszczędnościach dla klientów pomogła klientom w miesiącach wysokiej presji inflacyjnej w Polsce.
Z aplikacji mobilnej Biedronki korzysta już około 7 mln klientów sieci. Dla każdego z nich codziennie przygotowujemy indywidualne oferty zakupowe. W ich efekcie dziesiątki produktów dostępnych w Biedronce, dzięki używaniu aplikacji, stają się najlepszym wyborem dla Polaków – tak jakościowym, jak i cenowym.
Ireneusz Tatara, starszy menedżer ds. analiz biznesowych w sieci Biedronka.
![ONET_950x300_price_on_top_23_02_2023_Thursday_A_v1.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/518710/compressed_original-34bb8438e77dfd49f26b824a1e9ec04c.png)
![Dada_23.02.JPG](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/518732/compressed_original-db276a71b97a6e3c0cb7c996606bce90.jpg)
![ONET_950x300_price_on_top_23_02_2023_Thursday_B_v1.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/518711/compressed_original-6900351c0aed0f7b9b5fce3a053d003b.png)