Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Biedronka ogłasza Krynicę-Zdrój zimową stolicą Polski
Informacje produktowe

Biedronka ogłasza Krynicę-Zdrój zimową stolicą Polski

24.02.2023

Nie Zakopane, nie Szczawnica, ani Karpacz… Najpopularniejszą miejscowością wśród klientów Biedronki została Krynica-Zdrój, bo to właśnie tam sieć odnotowała największy wzrost liczby klientów w czasie tegorocznych ferii zimowych. Na podium znalazły się także Muszyna oraz Wisła, a tuż za podium - Ustrzyki Dolne.

Biedronka jest sklepem pierwszego wyboru dla milionów Polaków. Towarzyszy im podczas codziennych zakupów, jak i w okresie odpoczynku, z dala od miejsca zamieszkania. Podczas tegorocznych ferii zimowych Polacy kolejny raz zaufali sieci, o czym świadczy wzrost liczby klientów w miejscowościach górskich. Sklep w Krynicy-Zdroju odwiedziło blisko 19% więcej klientów niż w tym samym czasie w roku ubiegłym, sklepy w Muszynie oraz Wiśle odnotowały wzrost liczby klientów o 13% i 12%. Ustrzyki Dolne natomiast przyciągnęły do siebie 11% klientów więcej niż w roku ubiegłym. We wszystkich przypadkach klientów było też wydatnie więcej niż na początku tego roku, a jeszcze przed startem ferii, co zrozumiałe w przypadku górskich kurortów.

Sklepy zlokalizowane w miejscowościach turystycznych cieszą się ogromną popularnością wśród naszych klientów. Aby umożliwić im maksymalnie komfortowe zakupy dostosowaliśmy ofertę do ich potrzeb. Cieszymy się, że spotkała się z tak pozytywnym odbiorem, a turyści znacznie częściej odwiedzali nasze sklepy. Dzięki temu mogli realnie zaoszczędzić, kupując ulubione produkty w niskich biedronkowych cenach.

Paweł Włodarczyk, dyrektor makroregionu południe w sieci Biedronka

Co kupowali feryjni turyści? Największym powodzeniem w tym roku cieszył się…sok pomarańczowy. Po dniu spędzonym na stoku klienci chętnie sięgali również po Grzaniec Galicyjski, piwo Okocim oraz słodkie i słone przekąski – te produkty odnotowały największe wzrosty sprzedaży w ujęciu rocznym.
B3828 Muszyna front.jpgUstrzyki.jpg
Warto przypomnieć, że w związku z końcem ferii ponad 60 najbardziej potrzebnych produktów szkolnych można teraz nabyć w sklepie internetowym Biedronka Home nie tylko w niskich cenach, ale również w specjalnej promocji. Trzeci najtańszy szkolny produkt jest dostępny tylko za 1 zł. Szczegóły i oferta są dostępne na stronie home.biedronka.pl.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Wszystkie prezenty świata w Biedronce dla Tatów-pasjonatów
13.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera się na ogrody
12.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka pakuje na lato!
10.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO