strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Biedronka ogłasza Krynicę-Zdrój zimową stolicą Polski
Informacje produktowe

Biedronka ogłasza Krynicę-Zdrój zimową stolicą Polski

24.02.2023

Nie Zakopane, nie Szczawnica, ani Karpacz… Najpopularniejszą miejscowością wśród klientów Biedronki została Krynica-Zdrój, bo to właśnie tam sieć odnotowała największy wzrost liczby klientów w czasie tegorocznych ferii zimowych. Na podium znalazły się także Muszyna oraz Wisła, a tuż za podium - Ustrzyki Dolne.

Biedronka jest sklepem pierwszego wyboru dla milionów Polaków. Towarzyszy im podczas codziennych zakupów, jak i w okresie odpoczynku, z dala od miejsca zamieszkania. Podczas tegorocznych ferii zimowych Polacy kolejny raz zaufali sieci, o czym świadczy wzrost liczby klientów w miejscowościach górskich. Sklep w Krynicy-Zdroju odwiedziło blisko 19% więcej klientów niż w tym samym czasie w roku ubiegłym, sklepy w Muszynie oraz Wiśle odnotowały wzrost liczby klientów o 13% i 12%. Ustrzyki Dolne natomiast przyciągnęły do siebie 11% klientów więcej niż w roku ubiegłym. We wszystkich przypadkach klientów było też wydatnie więcej niż na początku tego roku, a jeszcze przed startem ferii, co zrozumiałe w przypadku górskich kurortów.

Sklepy zlokalizowane w miejscowościach turystycznych cieszą się ogromną popularnością wśród naszych klientów. Aby umożliwić im maksymalnie komfortowe zakupy dostosowaliśmy ofertę do ich potrzeb. Cieszymy się, że spotkała się z tak pozytywnym odbiorem, a turyści znacznie częściej odwiedzali nasze sklepy. Dzięki temu mogli realnie zaoszczędzić, kupując ulubione produkty w niskich biedronkowych cenach.

Paweł Włodarczyk, dyrektor makroregionu południe w sieci Biedronka

Co kupowali feryjni turyści? Największym powodzeniem w tym roku cieszył się…sok pomarańczowy. Po dniu spędzonym na stoku klienci chętnie sięgali również po Grzaniec Galicyjski, piwo Okocim oraz słodkie i słone przekąski – te produkty odnotowały największe wzrosty sprzedaży w ujęciu rocznym.
B3828 Muszyna front.jpgUstrzyki.jpg
Warto przypomnieć, że w związku z końcem ferii ponad 60 najbardziej potrzebnych produktów szkolnych można teraz nabyć w sklepie internetowym Biedronka Home nie tylko w niskich cenach, ale również w specjalnej promocji. Trzeci najtańszy szkolny produkt jest dostępny tylko za 1 zł. Szczegóły i oferta są dostępne na stronie home.biedronka.pl.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Usługa „Płać kartą i wypłacaj” dostępna już w 2 tysiącach sklepów sieci Biedronka
20.03.2023
Informacje produktowe
Imponujące 20 milionów wizyt w sklepie Biedronka Home
16.03.2023
Informacje produktowe
10 milionów nagród do wygrania w Biedronkoloterii
13.03.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO