Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Rzecznik Klienta sieci Biedronka o zmianach korzystnych dla klientów w regulaminie zwrotów i reklamacji
Informacje produktowe

Rzecznik Klienta sieci Biedronka o zmianach korzystnych dla klientów w regulaminie zwrotów i reklamacji

10.03.2023

Na podstawie nowego regulaminu możliwe będą zwroty produktów zakupionych w ramach większości akcji marketingowych (np. Gang Bystrzaków), a dodatkowo wydłużona zostanie możliwość dokonania zwrotu z 14 do 30 dni. 

Rozmowa z Magdaleną Koralewską, Rzecznikiem Klienta w sieci Biedronka

13 marca 2023 r. wchodzi w życie nowy Regulamin zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepach sieci Biedronka. Czym różni się od poprzedniego?

W odpowiedzi na sygnały otrzymywane przez klientów rozszerzony został zakres sytuacji, w których zwrot produktów pełnowartościowych będzie możliwy, z zachowaniem dotychczasowych kategorii produktów podlegających zwrotom. Na podstawie nowego regulaminu możliwe będą zwroty produktów zakupionych w ramach większości akcji marketingowych (np. Gang Bystrzaków), a dodatkowo wydłużamy możliwość dokonania zwrotu z 14 do 30 dni. Środki za zwrot produktu pełnowartościowego przekazywane będą wyłącznie w formie vouchera płatniczego.

Jakie są zasady wykorzystania vouchera?

Termin wykorzystania vouchera płatniczego wynosi 120 dni, począwszy od dnia następnego po dniu, w którym voucher został wydany. Voucher może zostać wykorzystany jedynie na kasie z obsługą. W celu dokonania płatności z jego wykorzystaniem należy okazać go kasjerowi, nie później niż przed dokonaniem wyboru płatności za zakupy. Voucher może być wykorzystany tylko jednorazowo, w dowolnym sklepie sieci Biedronka. Klient nie musi przy tym posiadać karty Moja Biedronka.

O czym musi pamiętać klient?

W przypadku zwrotu towaru klient musi posiadać oryginał paragonu. Podobny wymóg figurował w poprzednim regulaminie. Nie dotyczy to reklamacji, przy których oryginał paragonu nie jest i nie był przez nas wymagany. Towar będzie mógł być zwrócony w sklepie, w którym został zakupiony. Konieczność zwrotu w sklepie, w którym klient dokonał zakupu wynika z polityki asortymentowej sieci Biedronka, która zakłada, że w zależności od sklepu asortyment może się różnić. W związku z tym część artykułów w danym sklepie może być nieujęta w systemie kasowym, a przez to formalnie zwrot nie może być przyjęty.

Czy będą również jakieś zmiany dotyczące regulaminu reklamacji?

Nowy regulamin nie wprowadza jakichkolwiek zmian w zakresie reklamacji. Chcielibyśmy podkreślić, że reklamacja a zwrot towaru pełnowartościowego to dwie różne rzeczy. Z reklamacją mamy do czynienia na przykład w sytuacji wady jakościowej produktu. Zwrot towaru pełnowartościowego to sytuacja, w której klient chce po prostu zrezygnować z dokonanego zakupu.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Wszystkie prezenty świata w Biedronce dla Tatów-pasjonatów
13.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera się na ogrody
12.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka pakuje na lato!
10.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO