Klienci przekonali się, że Biedronka oferuje produkty wysokiej jakości w niskich cenach nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale także online. Dlatego nie dziwi fakt, że właśnie została przekroczona magiczna bariera 20 mln wizyt w Biedronka Home - sklepie internetowym z akcesoriami domowymi. Wśród hitów sprzedażowych w tym roku znalazły się m. in. wiertarko-wkrętarka, grill kontaktowy czy odkurzacz piorący.
Stale poszerzamy naszą ofertę produktową, w której szczególny nacisk kładziemy na współpracę z nowymi partnerami handlowymi, którzy do tej pory nie mieli okazji współpracować z Biedronką. Chcemy, by każdy klient znalazł u nas nie tylko to, czego szuka, ale również by miał przekonanie, że trafił na najlepszą okazję zakupową w Polsce.
Jarosław Stefańczyk, dyrektor kategorii odpowiedzialny za strategię asortymentową sklepu internetowego Biedronka Home
- produkty z kategorii Kuchnia i Akcesoria Kuchenne, np. zestawy garnków i zastawy stołowe,
- małe AGD i Elektronika, np. grill kontaktowy i frytkownica,
- Warsztat i Auto, np. wiertarko-wkrętarka i odkurzacz piorący,
- Tekstylia Domowe, np. pościele i dywany.