Nie tylko szeregiem benefitów i świadczeń wyznaczających trendy na rynku, ale również… wierszem. Tak Biedronka docenia swoich pracowników. Sieć postanowiła opowiedzieć Polakom wyjątkowym językiem o wyjątkowej pracy osób, które zatrudnia i które codziennie obsługują miliony klientów, zapewniając im realizację najważniejszych potrzeb w 3,4 tys. sklepów. Ruszyła kolejna odsłona kampanii największego pracodawcy w Polsce „Biedronka to MY. Codziennie.”
Ta kampania to wyraz docenienia zespołu Biedronki, który każdego dnia daje z siebie wszystko i sprawia, że wizyty naszych klientów są komfortowe, niezależnie od długości listy zakupów. Chcemy pokazać, jak ważną rolę odgrywa wytężona praca naszych koleżanek i kolegów i jakie ma ona znaczenie dla niepozornej codzienności. To nasi ludzie są sercem każdego sklepu i to dzięki nim możemy sprawniej zrealizować zakupy, niezależnie od pory dnia i okazji.
Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny sieci Biedronka