Już od 17 kwietnia fani gry League of Legends mogą wziąć udział w KitKat Cup, akcji przygotowanej przez sieć Biedronka i firmę Nestlé. Pierwsze 3 tysiące osób, które rozegra mecz, otrzyma specjalne nagrody gwarantowane. Na zwycięzców indywidualnych oraz drużynowych czekają nagrody pieniężne od 500 zł do 10 tys. zł.

Organizacja turnieju League of Legends to szansa dla Biedronki do zacieśnienia relacji z graczami i dołączenia do rozwijającego się świata gamingu. Cieszymy się, że możemy zaprosić ich do naszych sklepów, a także zapewnić niezapomniane emocje i wyjątkowe nagrody. Wszystkim uczestnikom życzymy powodzenia i udanej zabawy.
Jakub Mazur, młodszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka
Marka KitKat w Europie angażuje się w wiele działań związanych ze światem gamingu. Cieszymy się, że wspólnie z Biedronką możemy zrealizować inicjatywę z tego obszaru także w Polsce. Turniej KitKat Cup pozwala graczom League of Legends na udział w fascynującej zabawie oraz zdobycie naprawdę atrakcyjnych nagród.
Izabela Bylińska, Shopper Activation Manager, Nestlé Polska
