Czwartek okazał się dniem nagród dla sieci Biedronka. Sieć została wyróżniona dwiema nagrodami podczas Retail Trends 2023, organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze. Tego samego dnia znalazła się również – jako jedyna sieć spożywcza – na ogłaszanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu liście liderów inkluzywności i zarządzania różnorodnością w Polsce.
- Market Roku 2023 w kategorii „Najefektywniejsza strategia cenowa”
- Business Retail Award w kategorii “Lider odpowiedzialności”
Szczególnie cieszy nas to, że w czasach, w których słowo „inflacja” jest używane przez wszystkich i odmieniane przez wszystkie przypadki, wygrywamy w kategorii „Najefektywniejsza strategia cenowa” – oczywiście w interesie milionów naszych klientów. A przy tym nie zapominamy o ważnej roli społecznej stojącej przed nami, czego dowodem nagroda dla lidera odpowiedzialności oraz znalezienie się na liście pracodawców najbardziej zaawansowanych w zakresie zarządzania różnorodnością.
komentuje Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka
