Nic tak nie uprzyjemnia gorącego lata, jak odrobina ochłody, a świetnym na to sposobem są lody. Z okazji przypadającego na 16 lipca Dnia Lodów, Biedronka publikuje dane dotyczące lodowych preferencji klientów oraz sprawdza, w którym z miesięcy nie potrafimy przejść obojętnie obok tych mrożonych przysmaków. Dla lodowych smakoszy sieć przygotowała także wyjątkowe promocje.
Śmietankowy zawrót głowy
W pudełku, na patyku, w rożku...
Kiedy w 2007 roku wprowadzaliśmy do naszych sklepów lody marki Marletto, nie spodziewaliśmy się, że tak szybko staną się tak popularne wśród klientów. Zaczynaliśmy od 8 wariantów, teraz jest ich około 60, a część z nich, jak np. lody Marletto Almond czy Słony Karmel na patyku są niekwestionowanymi faworytami wśród konsumentów. Za tym sukcesem stoi na pewno jakość, do której przywiązujemy ogromną wagę, oryginalne receptury i oczywiście biedronkowe ceny. Nieprzypadkowo marka Marletto została nagrodzona znakiem Dobra Marka 2022.
Rafał Aletański, menedżer kategorii odpowiedzialny za lody Marletto w sieci Biedronka