Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Morze czy góry? Biedronka rozstrzyga odwieczny spór
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Morze czy góry? Biedronka rozstrzyga odwieczny spór

21.07.2023

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też ogromne zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. To właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo sieć odnotowała w nich największy wzrost liczby klientów od początku wakacji. Zwyciężyło Darłowo z prawie 80% wzrostem liczby klientów w wakacje.

Sklepy Biedronki odwiedza codziennie ponad 5 mln klientów, a w okresie letnim sieć odnotowuje znacznie większy ruch w miejscowościach turystycznych. Dlatego na początku lipca 250 sklepów sieci rozpoczęło działalność w trybie wakacyjnym na Pomorzu, w górach i na Mazurach, z których część jest czynna całodobowo (z krótką techniczną przerwą).
Chętnie z tych udogodnień korzystają urlopowicze przebywający na Pomorzu, a szczególnie w malowniczym Darłowie. To właśnie tam sieć Biedronka odnotowała prawie 80% wzrostu liczby klientów od momentu rozpoczęcia wakacji. Drugą i trzecią najpopularniejszą miejscowością turystyczną okazała się natomiast Łeba (prawie 64% wzrostu) oraz depczące jej po piętach Mielno (ponad 62% wzrostu) w porównaniu do tygodni przedwakacyjnych. Ci urlopowicze, którzy w pierwszej połowie letnich wakacji nie zdecydowali się na wyjazd nad morze, wybrali polskie góry. Miłośnicy górskich wycieczek wybierali szczególnie Szklarską Porębę, w której Biedronkę odwiedziło ponad 23% więcej klientów niż przed wakacjami, oraz Zakopane (blisko 23% wzrostu).
Co kupują wakacyjni turyści? Jak wskazują dane Biedronki, w tym okresie największą popularnością cieszą się... cukierki karmelowe oraz inne słodkie przekąski. W te upalne dni klienci sieci chętnie sięgają również po orzeźwienie w postaci piw, owocowych soków Vital Fresh czy czerwonej oranżady. W koszykach urlopowiczów królują także mięsa i sery, które idealnie sprawdzają się w czasie wieczornego ucztowania, a w szczególności kabanosy, kiełbasa śląska, karkówka oraz ser Halloumi.Te produkty odnotowały jedne z największych wzrostów sprzedaży od momentu rozpoczęcia sezonu wakacyjnego.
Biedronka to także zróżnicowana oferta świeżych warzyw i owoców. Dotychczasowym, warzywnym hitem sprzedażowym tego lata okazał się bób. Zaraz za nim na podium znalazły się kapusta pekińska i buraki. Najpopularniejszymi owocami wśród klientów sieci są natomiast czereśnie, melony i jabłka. Warto w tym miejscu również wspomnieć, że specjalnie na potrzeby wakacyjnych klientów w Dźwirzynie, Ustroniu Morskim, Mielnie i w Dziwnowie, Biedronka uruchomiła specjalne zewnętrzne warzywniaki, tak aby kupujący jedynie owoce i warzywa mogli szybko i sprawnie zrobić zakupy.
owoce.jpg

Sklepy zlokalizowane w miejscowościach turystycznych cieszą się co roku ogromną popularnością wśród naszych klientów. Aby umożliwić im maksymalnie komfortowe zakupy wprowadziliśmy szereg udogodnień i zaproponowaliśmy ofertę dostosowaną do ich potrzeb w czasie wakacji. Cieszymy się, że wprowadzone rozwiązania spotkały się z tak pozytywnym odbiorem, a turyści znacznie częściej odwiedzają nasze sklepy, trend ten obserwujemy szczególnie w weekendy.

Magdalena Sidwa, dyrektorka operacyjna w sieci Biedronka

Biedronka otworzyła również kilkanaście sezonowych namiotów z wyprzedażą produktów non-food, które stanęły m.in. w Miastku, Łebie, Lęborku, Koszalinie, Sławnie i w Dziwnowie. W Pobierowie i Ustce dla większego komfortu klientów tymczasowo powiększone zostały sale sprzedaży, a w Łebie uruchomiona została linia autobusowa, która dowozi klientów z centrum miasta do sklepu Biedronka.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Grafika_Biedronka.jpg
jpg
Pobierz
Infografika_Biedronka.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO