Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Biedronka znowu obniża ceny regularne
Informacje produktowe

Biedronka znowu obniża ceny regularne

25.07.2023

Od wtorku (25.07) Biedronka znowu obniża ceny regularne kolejnych produktów. Dwa tygodnie po obniżce cen regularnych podstawowych artykułów, sieć rozszerza tę listę o kolejnych kilkadziesiąt. Klienci będą mogli nabyć jeszcze taniej m.in. sery, jaja, pieczywo tostowe, ale również papier toaletowy i ręczniki kuchenne. 

Dla kolejnych kilkudziesięciu produktów Biedronka znowu obniżyła ceny regularne. Od 25 lipca we wszystkich sklepach sieci Biedronka można nabyć m.in. ser żółty Liliput Światowid 350 g w cenie 7,99 zł (stara cena regularna  8,94 zł za opakowanie), chleb tostowy pełnoziarnisty 500 g w cenie 3,19 zł (wcześniejsza cena 3,57 zł), czy jogurt pitny Fruvita Pure Mix 250 g  w cenie 2,05 zł (stara cena regularna 2,47 zł). Cena papieru toaletowego Queen Rumiankowy 8 rolek wynosi teraz 8,99 zł (stara cena regularna 9,99 zł), a ręcznik kuchenny Queen jest dostępny w cenie regularnej – 5,49 zł (wcześniej 5,99 zł). Kolejny ważny powód, by iść do Biedronki, zyskali wielbiciele owoców morza, bo krewetki Vannamei Białe Marinero 225 g od teraz mogą nabyć w cenie regularnej 17,10 zł (stara cena regularna 23,99 zł).

Jako pierwsi na rynku obniżyliśmy ceny regularne podstawowych produktów w związku ze spadającą inflacją. Teraz do tej listy dodajemy kilkadziesiąt kolejnych i, co warto podkreślić, są to ceny regularne, a nie ceny promocyjne, do których atrakcyjności zdążyliśmy już przyzwyczaić naszych klientów. Obniżka cen regularnych, kiedy tylko pozwala nam na to sytuacja rynkowa, to wyraz troski o portfele naszych klientów, dzięki czemu mają oni możliwość zrobienia zakupów w jeszcze niższych cenach.

Wojciech Kozar, Dyrektor Handlowy w sieci Biedronka

Pełna lista kolejnych produktów w nowych, obniżonych cenach regularnych pod linkiem: https://www.biedronka.pl/pl/znowu-obnizamy-regularne-ceny
Akcji towarzyszy kolejna odsłona całorocznej kampanii „Do Biedronki IDĘ”, która ponowną obniżkę cen regularnych wskazuje jako kolejny powód, by pójść do Biedronki. Kampania widoczna będzie w TV (sześć nowych 30-sekundowych spotów), radiu, Social Mediach, na kanale YouTube, w aplikacji Moja Biedronka oraz w przestrzeni sklepów sieci Biedronka.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Wszystkie prezenty świata w Biedronce dla Tatów-pasjonatów
13.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera się na ogrody
12.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka pakuje na lato!
10.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO