Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Biedronka ujawnia: 20 produktów z różnych sieci klienci najtaniej kupią u nas
Informacje produktowe

Biedronka ujawnia: 20 produktów z różnych sieci klienci najtaniej kupią u nas

03.08.2023

Biedronka mówi „sprawdzam” i sama wybiera się na zakupy do konkurencji. Do koszyka trafiło 20 takich samych produktów zakupionych w Auchan, Dino, Lidlu i sklepie własnym sieci. Co wyszło z porównania 4 paragonów? Najtańszy koszyk takich samych produktów jest właśnie w Biedronce. 

Zapewnienie możliwie jak najniższych cen to strategia i zobowiązanie Biedronki w stosunku do ponad 5 mln klientów, którzy każdego dnia wybierają sieć na swoje zakupy. Aby sprawdzić, czy oferta Biedronki jest najkorzystniejsza, przedstawiciele sieci w dniu 2.08.2023 zrobili zakupy w kilku konkurencyjnych sklepach. Porównali ceny w sposób najbardziej obiektywny, czyli na podstawie paragonów. W Auchan, Dino, Lidlu i Biedronce wrzucili do koszyka 20 dokładnie takich samych produktów – oferowanych przez wszystkie sieci, tej samej, konkretnej marki i w takim samym opakowaniu pod względem gramatury. 19 produktów pochodzi z listy wchodzącej w skład koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency, wyliczającej wartość koszyka w największych sieciach handlowych. Dodatkowo, jako 20. został dodany jeden z najczęściej wybieranych produktów w czasie codziennych zakupów - dostępne wszędzie masło Mlekovita 200g. Odrzucono też produkty, które nie były dostępne we wszystkich 4 sieciach lub nie występowały w takich samych gramaturach. Wszystkie zakupy zrealizowano bez użycia kart lojalnościowych danych sieci. Dla Biedronki liczą się fakty, a te są takie, że, jak pokazują paragony, za takie same produkty dostępne we wszystkich sieciach, klienci w tym samym dniu najmniej zapłacili w Biedronce – 140, 31 zł. W Auchan wartość koszyka wyniosła 145,16 zł, w Lidlu – 148,65 zł, a w Dino – 190,62 zł.

Dokładamy wszelkich starań, aby chronić naszych klientów przed skutkami inflacji, oferując im jak najwięcej okazji do oszczędzania, czy to za pomocą regularnie organizowanych akcji promocyjnych, czy obniżek cen regularnych, jeśli tylko pozwala nam na to sytuacja rynkowa. Ale sami siebie też na bieżąco chcemy sprawdzać, porównując się z konkurencją. Stąd nasza ostatnia akcja, która pokazuje w sposób najbardziej obiektywny, że konsekwentnie oferujemy naszym klientom takie same produkty dostępne powszechnie na rynku w najniższych cenach.

Grzegorz Pytko, dyrektor działu zakupów w sieci Biedronka

Wszystkie paragony z listą produktów, które znalazły się w koszyku, dostępne pod linkiem: Biedronkowy Koszyk Oszczędności
Akcję wspiera kampania marketingowa, która widoczna będzie w TV, radiu i digitalu i potrwa do 9.08.2023 r.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Lista produktów.pdf
pdf
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Wszystkie prezenty świata w Biedronce dla Tatów-pasjonatów
13.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera się na ogrody
12.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka pakuje na lato!
10.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO