Biedronka mówi „sprawdzam” i sama wybiera się na zakupy do konkurencji. Do koszyka trafiło 20 takich samych produktów zakupionych w Auchan, Dino, Lidlu i sklepie własnym sieci. Co wyszło z porównania 4 paragonów? Najtańszy koszyk takich samych produktów jest właśnie w Biedronce.
Dokładamy wszelkich starań, aby chronić naszych klientów przed skutkami inflacji, oferując im jak najwięcej okazji do oszczędzania, czy to za pomocą regularnie organizowanych akcji promocyjnych, czy obniżek cen regularnych, jeśli tylko pozwala nam na to sytuacja rynkowa. Ale sami siebie też na bieżąco chcemy sprawdzać, porównując się z konkurencją. Stąd nasza ostatnia akcja, która pokazuje w sposób najbardziej obiektywny, że konsekwentnie oferujemy naszym klientom takie same produkty dostępne powszechnie na rynku w najniższych cenach.
Grzegorz Pytko, dyrektor działu zakupów w sieci Biedronka