strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Najtańszy koszyk zakupowy znów w Biedronce
Informacje produktowe

Najtańszy koszyk zakupowy znów w Biedronce

10.08.2023

Biedronka idzie za ciosem i znowu wybiera się na zakupy do konkurencji. Ponownie w koszyku znalazło się 20 takich samych produktów zakupionych w Auchan, Dino, Lidlu i sklepie własnym sieci. I po raz kolejny z paragonów jasno wynika, że najtańszy koszyk takich samych produktów jest właśnie w Biedronce.

Biedronka każdego dnia chce oferować swoim klientom najkorzystniejsze ceny i tworzyć jak najwięcej okazji do oszczędzania. Dlatego, niecały tydzień po pierwszej akcji, przedstawiciele sieci w dniu 08.08.2023 po raz kolejny zrobili zakupy w kilku konkurencyjnych sklepach, aby porównać ceny w sposób najbardziej obiektywny, czyli na podstawie paragonów. W Auchan, Dino, Lidlu i Biedronce wrzucili do koszyka 20 dokładnie takich samych produktów – oferowanych przez wszystkie sieci, tej samej, konkretnej marki i w takim samym opakowaniu pod względem gramatury. Wszystkie zakupy zrealizowano bez użycia kart lojalnościowych danych sieci.
Co wyszło z porównania 4 paragonów? Za takie same produkty dostępne we wszystkich sieciach, klienci w tym samym dniu najmniej zapłacili w Biedronce – 170, 73 zł. W Lidlu wartość koszyka wyniosła 174,05 zł, w Dino – 179,63 zł, a w Auchan – 182,21 zł.

Biedronka chce być prawdziwym liderem niskich cen i nasze zobowiązanie przekładamy na realne działania. Tym razem w trakcie zakupów u konkurencji porównaliśmy jedne z najczęściej wybieranych przez klientów produktów, jak cukier, woda, kawa, margaryna, czy kabanosy. I znowu pokazujemy, że u nas klienci za takie same produkty powszechnie dostępne na rynku zapłacą najmniej.

Grzegorz Pytko, dyrektor działu zakupów w sieci Biedronka

Wszystkie paragony z listą produktów, które znalazły się w koszyku, dostępne pod linkiem: Biedronkowy koszyk oszczędności
Akcję wspiera kampania marketingowa, która widoczna będzie w TV, radiu i digitalu i potrwa do 16.08.2023 r.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Lista produktów_08.08.2023.pdf
pdf
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Z Biedronką się urządzisz. Nowa oferta dla studentów w Biedronka Home
27.09.2023
Informacje produktowe
Apetyt rośnie w miarę nauki, czyli Gang Mocniaków idzie do szkoły
21.09.2023
Informacje produktowe
Kolejny rekord Biedronki. 17 milionów kart lojalnościowych i 9 milionów aplikacji w smartfonach
19.09.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO