Jedni cieszą się jeszcze pełnią wakacji, szczęśliwcy korzystają z długiego weekendu, a niektórzy już odczuwają emocje związane z powrotem do szkoły. Aby uczynić te emocje wyłącznie pozytywnymi, a przygotowania do szkoły przeprowadzić w iście mistrzowskim stylu, Biedronka wprowadza do oferty szkolne produkty piłkarskie. Wejściu oferty towarzyszy konkurs dla młodych fanów piłki nożnej, który startuje od poniedziałku (14.08). Kupując oznaczone logo Reprezentacji Polski artykuły z wizerunkami ulubionych piłkarzy, dostępne wyłącznie w sklepach sieci, można wygrać m.in. podwójne bilety na mecz Polska – Mołdawia czy koszulki z autografami piłkarzy.
Każdego roku dokładamy starań, aby oferta szkolna Biedronki była różnorodna i trafiała w gusta naszych wymagających, najmłodszych klientów. Mamy nadzieję, że produkty piłkarskie znajdą się w uczniowskich plecakach, a wizerunki ulubionych piłkarzy będą zagrzewały do walki o jak najlepsze wyniki na polu edukacji, ale też będą przypominały, jak ważna jest aktywność fizyczna.
Beata Szymanowska, Dyrektor Kategorii w dziale zakupów odpowiedzialna za ofertę szkolną w sieci Biedronka
