Co łączy produkty z Biedronki i reprezentację Polski w piłce nożnej? Oczywiście najlepszy skład. Od września br. w sklepach sieci Biedronka dostępne są produkty marki Go Active, które powstały w ramach współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Na półkach klienci ceniący aktywność sportową i zdrowy tryb życia będą mogli znaleźć napoje izotoniczne, żele energetyczne oraz wodę witaminową z charakterystycznym logotypem reprezentacji Polski.
Po 13 latach wspierania polskiej piłki, Biedronka jeszcze bardziej rozszerza swoją współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, wprowadzając do sprzedaży produkty linii Go Active sygnowane logotypem reprezentacji Polski. Są to produkty idealne zarówno dla piłkarzy i piłkarek reprezentujących polskie barwy narodowe, jak i dla osób amatorsko uprawiających sport i ceniących aktywny tryb życia. Tym samym demokratyzujemy dostęp do produktów, które do tej pory były dostępne wyłącznie w sklepach specjalistycznych. Wierzymy, że najlepszy skład produktów Go Active przyczyni się nie tylko do sukcesów na największych stadionach, ale również przypadnie do gustu milionom klientów Biedronki.
dr inż. Justyna Szymani, dyrektor działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka
Rozwinięcie współpracy z siecią Biedronka, czyli wieloletnim sponsorem to element realizacji naszej nowej strategii biznesowej, maksymalizujący synergię biznesową partnerów, a także potwierdzenie, że relacje na linii biznes – sport nie muszą ograniczać się tylko do standardowych działań. Razem szukamy nowych rozwiązań, dlatego w kolejnych miesiącach na półkach sieci sklepów Biedronka pojawią się też kolejne produkty, konsultowane z dietetykami, dietetyczkami oraz szefem kuchni reprezentacji Polski, które mamy nadzieję, znajdą uznanie wśród naszych kibiców.
Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej