Sieć sklepów Biedronka po raz trzeci została zdobywcą „Retail Championa” w kategorii „Najlepszy Program Lojalnościowy 2023”, wyróżnienia przyznawanego sieciom detalicznym przez ich klientów. A tymczasem już ponad 600 tysięcy maskotek i ponad milion książeczek związanych z Gangiem Mocniaków – tegoroczną, kultową akcją lojalnościową sieci, trafiło do klientów, wzmacniając pozycję Biedronki na polu akcji lojalnościowych.
Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny otrzymujemy Retail Championa w kategorii „Najlepszy Program Lojalnościowy”. Oferowany przez sieć Biedronka od 2016 roku program lojalnościowy Moja Biedronka w tej chwili jest najpopularniejszym tego typu programem w Polsce. Korzysta już z niego ponad 17 milionów aktywnych klientów, z czego ponad 9 milionów za pośrednictwem aplikacji. W jego ramach organizujemy różnego rodzaju akcje marketingowe, typu vouchery, loterie i gamifikacje, takie jak kultowe akcje z udziałem maskotek, czego najnowszym przykładem jest Gang Mocniaków.
Marek Złakowski, dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji w sieci Biedronka