Świderki, spaghetti i krajanki – te makarony najczęściej trafiają do koszyków klientów Biedronki. A jak pokazują dane sieci, opublikowane z okazji Światowego Dnia Makaronu przypadającego na 25.10, po makarony z roku na rok sięgamy o 20-25% chętniej. Ten wytwarzany na bazie mąki, wody i (niekiedy) jaj przysmak cieszy się niesłabnącą popularnością wśród Polaków.
Z ziemi włoskiej do Polski
Makaronowe podium
Pastani – najlepsza jakość, biedronkowe ceny
Cieszymy się, że wśród naszych klientów tak dużą popularnością cieszą się makarony marki Pastani oraz oryginalne produkty włoskie naszej kolejnej marki własnej Gusto Bello. Utwierdza nas to w przekonaniu, że stawiając na rozwój marek własnych, oferujemy klientom zdrowe produkty najwyższej jakości w zawsze niskiej cenie.
Natalia Boczula, menedżer do spraw rozwoju marki w sieci Biedronka