Akcja BLACK WEEKS w Biedronka Home trwa już od ponad tygodnia i objęła ponad 500 produktów z wielu kategorii. Frytkownica beztłuszczowa Hoffen oraz poduszki do spania Aloe Vera, w których odnotowano ponad 100-krotny wzrost sprzedaży okazały się absolutnymi hitami święta zakupów. Zostały jednak tylko cztery dni, aby okazyjnie nabyć szeroki asortyment od sprzętu kuchennego, przez elektronikę, po meble. Rabaty sięgają nawet 60%.
Priorytetem tegorocznej akcji BLACK WEEKS w Biedronka Home było stworzenie zróżnicowanej oferty, umożliwiającej klientom nabycie wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. W tym roku wydłużyliśmy długość akcji aż do dwóch tygodni, aby nasi klienci mieli możliwość zapoznania się z ofertą i podjęcia przemyślanej decyzji o zakupie. Już na tym etapie zauważyliśmy zwiększone zainteresowanie akcją BLACK WEEKS, a pierwsze opinie klientów bardzo nas cieszą. Pomimo bardzo gorącego okresu 9/10 zamówień złożonych do godziny 14:00 zostało nadanych z naszego magazynu jeszcze tego samego dnia.
Kamila Frąckowiak-Jankowski, starsza menedżerka ds. e-commerce w sieci Biedronka