Już od 02.01.2024 we wszystkich sklepach sieci w całej Polsce dostępna jest najnowsza kolekcja zimowych czapek z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Całkowity przychód z ich sprzedaży, z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Biedronka już po raz trzeci została jego sponsorem głównym.
![czapki.PNG](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/613258/compressed_original-c199bad104d07771c1daf8847d674fd1.png)
Biedronkowa czapka, która pomaga, stała się swego rodzaju identyfikacją wizualną wszystkich, którzy mają serce do pomagania. Nasi klienci entuzjastycznie przyjęli ubiegłoroczne czapki, i niemal bezpośrednio po zakończeniu ubiegłorocznego Finału, pytali, na jakie warianty kolorystyczne postawimy w kolejnym roku. Dlatego, odpowiadając na ich potrzeby, po raz trzeci zdecydowaliśmy się właśnie na czapkę. Cały przychód z jej sprzedaży, z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie celu 32. Finału WOŚP, czyli „Płuca po pandemii”. Mamy nadzieję, że ponownie jak w latach ubiegłych kolorowe czapki z logo Biedronki i czerwonym serduszkiem, będą widoczne na ulicach Polski.
Karolina Błońska, Starsza Menedżerka ds. Zrównoważonego Rozwoju, szefowa Sztabu WOŚP w sieci Biedronka
![skarpety.PNG](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/613256/compressed_original-a453055cbbaaf3957c145ca574dc2f6e.png)
![kalendarze.PNG](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/613257/compressed_original-23ae8aa6cca47c8dd2eaf6f72a5b79e0.png)