Już od 02.01.2024 we wszystkich sklepach sieci w całej Polsce dostępna jest najnowsza kolekcja zimowych czapek z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Całkowity przychód z ich sprzedaży, z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Biedronka już po raz trzeci została jego sponsorem głównym.

Biedronkowa czapka, która pomaga, stała się swego rodzaju identyfikacją wizualną wszystkich, którzy mają serce do pomagania. Nasi klienci entuzjastycznie przyjęli ubiegłoroczne czapki, i niemal bezpośrednio po zakończeniu ubiegłorocznego Finału, pytali, na jakie warianty kolorystyczne postawimy w kolejnym roku. Dlatego, odpowiadając na ich potrzeby, po raz trzeci zdecydowaliśmy się właśnie na czapkę. Cały przychód z jej sprzedaży, z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie celu 32. Finału WOŚP, czyli „Płuca po pandemii”. Mamy nadzieję, że ponownie jak w latach ubiegłych kolorowe czapki z logo Biedronki i czerwonym serduszkiem, będą widoczne na ulicach Polski.
Karolina Błońska, Starsza Menedżerka ds. Zrównoważonego Rozwoju, szefowa Sztabu WOŚP w sieci Biedronka

