Biedronka rozpoczyna odliczanie do 32. Finału WOŚP. To już ostatnie dni, aby w trakcie codziennych zakupów wesprzeć cel tegorocznej zbiórki, płuca po pandemii. Ale też ostatni moment, aby zaopatrzyć się w charakterystyczne gadżety oznaczone czerwonym serduszkiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aby ułatwić klientom jeszcze większe zaangażowanie, Biedronka od czwartku (25.01) do finałowej niedzieli handlowej (28.01), wprowadza specjalną promocję. Wszystkie artykuły oznaczone logotypem WOŚP, w tym również kultowe, Biedronkowe czapki, będzie można nabyć 30% taniej, przy zakupie dwóch produktów.
Na kilka dni przed 32. Finałem chcemy zachęcić naszych klientów do jeszcze większego zaangażowania we wsparcie celu tegorocznej zbiórki. Charakterystyczne, kolorowe czapki już są widoczne na naszych ulicach. Mamy nadzieję, że w finałową niedzielę ogrzeją uszy i serca wolontariuszy oraz wszystkich tych, których łączy idea pomagania i wspólne dobro.
Karolina Błońska, Starsza Menedżerka ds. Zrównoważonego Rozwoju, szefowa Sztabu WOŚP w sieci Biedronka

- 2 bilety Gold na mecz Polska – Estonia na PGE Narodowym w Warszawie. Zwycięzca licytacji będzie miał możliwość przeżycia na żywo meczu w loży VIP Gold, która nie tylko gwarantuje najlepsze miejsca na stadionie, ale także umożliwia korzystanie z cateringu oraz nielimitowanego Open Baru. Dodatkowo zwycięzca licytacji odbierze piłkę i koszulkę reprezentacji Polski, obie ozdobione autografami wszystkich zawodników. (Link do aukcji).
- Udział w nagraniu wideo reklamowego o tematyce kulinarnej na Tik Toku, nawiązującego do jednej z międzynarodowych, limitowanych akcji kulinarnych. Wideo z udziałem zwycięzcy zostanie opublikowane na uwielbianym przez setki tysięcy użytkowników oficjalnym profilu Biedronki na Tik Toku. (Link do aukcji).
- Profesjonalna sesja zdjęciowa dla rodziców i ich małej pociechy z marką Dada. Zwycięzca tej aukcji zyska możliwość stworzenia i uwiecznienia na ponadczasowych fotografiach wspólnych chwil pełnych radości oraz miłości dla swojej rodziny. Co więcej, zdjęcia z tej wyjątkowej sesji trafią na oficjalny profil instagramowy marki Dada. (Link do aukcji).
- Wyjątkowy zestaw wszystkich 9 książek wydanych dotychczas w ramach konkursu literackiego „Piórko”. Osoba, która je wylicytuje, będzie miała możliwość nie tylko zdobycia całej kolekcji książeczek dziecięcych, ale też przedpremierowego zrecenzowania nowej pozycji, która zostanie wydana w nadchodzącym roku w ramach 10. jubileuszowej edycji konkursu. (Link do aukcji).