Sieć Biedronka konsekwentnie dba nie tylko o portfele swoich klientów oferując im produkty w możliwie najniższych cenach, ale także o ich zdrowie. W 2023 roku Biedronka poprawiła skład i wartość odżywczą produktów oferowanych w sklepach i zapobiegła wprowadzeniu na rynek 28 ton cukru, 21 ton soli i ponad 39 ton tłuszczu.
Z zasady nie tylko polepszamy skład a tym samym jakość naszych produktów, ale dbamy również by przy tej okazji nie zmieniać walorów smakowych i przede wszystkim bezpieczeństwa oferowanych przez nas artykułów. Zbyt wysoka konsumpcja takich składników jak cukier, sól i tłuszcz może prowadzić do rozwoju wielu schorzeń. Dlatego ważne jest polepszanie składu produktów, ale także szeroka edukacja w zakresie pożądanych, dobrych nawyków żywieniowych.
dr inż. Justyna Szymani, dyrektor Działu Rozwoju Jakości i Kontroli Marki Własnej w sieci Biedronka