Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Kopiuj tekst
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Biedronka wyłania nową, zimową stolicę Polski. Karpacz detronizuje Krynicę-Zdrój
Informacje korporacyjne

Biedronka wyłania nową, zimową stolicę Polski. Karpacz detronizuje Krynicę-Zdrój

29.02.2024

Biedronka przyjrzała się miejscowościom, w których Polacy spędzali ferie zimowe. Nie jest zaskoczeniem fakt, że ponownie najchętniej spędzaliśmy ten czas w górach, bo właśnie na południu kraju sieć odnotowała największy wzrost liczby klientów w czasie tegorocznych ferii. Jednak w tym roku Polacy obrali za cel zimowego wypoczynku zupełnie inne miejscowości niż w roku ubiegłym. Na podium znalazł się Karpacz, Szklarska Poręba oraz Białka Tatrzańska.

W czasie ferii Biedronka odnotowała największy wzrost liczby klientów w miejscowościach górskich. W tym roku królował Karpacz, gdzie liczba klientów wzrosła aż o 76% w porównaniu do okresu sprzed ferii. Na drugim miejscu znalazła się Szklarska Poręba, gdzie klientów było o 48% więcej, a na trzecim Białka Tatrzańska ze wzrostem 42%. Zakopane, stolica polskich gór, również otarła się o podium z wynikiem 41%, jednak to nie ona skradła serca Polaków. Co ciekawe, w zeszłym roku największą popularnością w czasie ferii zimowych cieszyły się zupełnie inne miejscowości – Polacy najchętniej odwiedzali Krynicę Zdrój, Muszynę, Wisłę i Ustrzyki Dolne.

Biedronka jest sklepem pierwszego wyboru dla milionów Polaków. W okresie ferii co roku zauważamy wzrost liczby klientów w sklepach zlokalizowanych w miejscowościach turystycznych. Dostosowujemy ofertę w tych sklepach do potrzeb klientów, tak aby również podczas wypoczynku mieli dostęp do swoich ulubionych produktów w niskich cenach. Cieszymy się, że klienci wybierają nasze sklepy zarówno na co dzień, jak i podczas zimowego wypoczynku.

Paweł Włodarczyk, dyrektor makroregionu w sieci Biedronka

Sklepy Biedronki codziennie odwiedza ponad 5 mln klientów. Na podstawie danych sprzedażowych sieci w okresie ferii zimowych widać, że również w czasie wypoczynku z dala od domu Polacy lubią sięgać po produkty swojej zaufanej sieci w najkorzystniejszych cenach.
W czasie ferii Polacy najchętniej wybierali produkty, które szybko dostarczą dużo energii. Sieć odnotowała wzrost sprzedaży produktów, dzięki którym można szybko i tanio przygotować rozgrzewający posiłek, m.in. tradycyjnych zup gotowych, wśród których brylowała zupa Kartoflanka czy koncentrat żurku Krakus. Klienci górskich miejscowości sięgali też chętniej po różne sosy, np. sosy Łowicz mix, a wśród gotowych dań królowały pierogi z jagodami i malinami Nasze Smaki. Na liście popularnych produktów znalazły się również produkty uwielbiane przez dzieci, m.in. Babeczki Minionki Dr Oetker czy Nutella. Dane sprzedażowe Biedronki pokazują również, że w czasie zimowych ferii Polacy chętnie biesiadowali przy ognisku. W tym czasie klienci zimowych, turystycznych miejscowości znacznie częściej sięgali po różnego rodzaju kiełbasy, głównie śląską oraz białą tradycyjną.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera się na długo przed weekendem
16.06.2025
Informacje korporacyjne
Jak niedziela lub poniedziałek to... Biedronka Home
03.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na owocne wakacje
29.05.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO