Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Najnowszy produkt z linii Go Active z logotypem reprezentacji Polski już w Biedronce
Informacje produktowe

Najnowszy produkt z linii Go Active z logotypem reprezentacji Polski już w Biedronce

20.03.2024

Już w czwartek (21.03) czekają nas piłkarskie emocje związane z meczem reprezentacji Polski, a tymczasem klienci Biedronki mogą wypróbować, co wpływa na dobrą formę piłkarzy. W sklepach sieci pojawił się najnowszy produkt linii Go Active, Peanut Powder, opracowany we współpracy z dietetykami polskich piłkarek i piłkarzy. Produkt jest sygnowany logotypem reprezentacji Polski, a działania promocyjne wspiera wizerunek grupowy kadrowiczów, m.in. Roberta Lewandowskiego, Wojciecha Szczęsnego, czy Ewy Pajor. 

21 marca 2024 roku o godz. 20.45 na PGE Narodowym w Warszawie reprezentacja Polski rozegra półfinałowy mecz barażowy o awans do turnieju finałowego mistrzostw Europy z Estonią. Największa sieć handlowa w Polsce, jako oficjalny sponsor Reprezentacji, już od niemal 14 lat wspiera polskich piłkarzy i piłkarki. Ostatnio współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej z siecią Biedronka zaowocowała wprowadzeniem na rynek kolejnego produktu z serii Go Active, sygnowanego logotypem piłkarskiej reprezentacji Polski. Nowy produkt marki własnej pod nazwą Peanut Powder to orzeszki ziemne prażone, odtłuszczone w formie proszku – wspólnie opracowany i polecany przez specjalistów z zakresu żywienia, którzy na co dzień współpracują z reprezentantami i reprezentantkami Polski. Nowość dostępna jest już w sklepach sieci Biedronka. Peanut Powder powstaje w 100% z orzeszków prażonych i cechuje się obniżoną zawartością tłuszczu – uzyskany produkt ma 70% mniej tłuszczu niż prażone orzeszki arachidowe. Dodatkowo w 100 gramach produktu znajduje się aż 46 gram białka. Najnowszy produkt z linii Go Active ma szerokie zastosowanie, m.in. jako uzupełnienie diety w każdym domu, a ze względu na swoje właściwości sprawdzi się również w diecie osób aktywnych fizycznie. Można go wykorzystać również jako dodatek do potraw i wypieków, a także sosów i śniadań w postaci smoothie czy owsianki, dodając do nich w ten sposób solidną porcję protein.

Cieszymy się, że po raz kolejny we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej poszerzyliśmy ofertę dedykowanej serii produktów rozwijanej w ramach marki własnej Go Active. Łącząc siły dietetyków współpracujących z piłkarskimi reprezentacjami Polski kobiet i mężczyzn oraz specjalistów z zakresu jakości i żywienia z Biedronki, udało się stworzyć unikalny produkt na rynku. Bo tak jak na boisku, również w diecie kluczowe jest to, by stawiać na możliwie najlepszy możliwy skład. Peanut Powder, podobnie jak inne produkty z tej serii, stanowi zarówno znakomite uzupełnienie diety dla piłkarzy i piłkarek reprezentujących polskie barwy narodowe, jak również dla osób amatorsko uprawiających sport i ceniących zdrowy styl życia.

Sylwia Bucka, Dyrektor ds. Rozwoju Marki w sieci Biedronka

Peanut Powder to kolejny produkt z linii Go Active sygnowany logotypem reprezentacji Polski. Od września ub.r. w sklepach sieci Biedronka dostępne są produkty marki Go Active, które powstały w ramach współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Klienci ceniący aktywność sportową i zdrowy tryb życia mogą wybierać z bogatej oferty napojów izotonicznych, żeli energetycznych, czy kilku wariantów wody witaminowej. Informacja o zaletach najnowszego produktu linii Go Active znajdzie się w programie meczowym spotkania Polska – Estonia, które odbędzie się 21 marca na PGE Narodowym w Warszawie. Dzięki Biedronce, Oficjalnemu Sponsorowi Reprezentacji, wśród ponad 50 tysięcy kibiców biało-czerwonych znajdzie się również Pan Tomasz. To on za kwotę 8600 zł wylicytował 2 bilety Gold na mecz Polska – Estonia, jak również piłkę i koszulkę reprezentacji Polski ozdobione autografami wszystkich zawodników, które Biedronka wystawiła na aukcję na rzecz 32. Finału WOŚP.

Od lat jestem gorącym kibicem naszej narodowej reprezentacji piłki nożnej, ale do udziału w aukcji wystawionej przez Biedronkę przede wszystkim zmotywował mnie mój syn, z którym wspólnie licytowaliśmy. Ogromne znaczenie miała dla mnie nie tylko możliwość osobistego wsparcia drużyny podczas meczu, ale również wraz z żoną chcemy dawać przykład i uwrażliwić naszego syna na potrzebę pomagania drugiemu człowiekowi. Świadomość, że wpłacona przez nas darowizna zostanie w pełni przeznaczona na zakup sprzętu pulmonologicznego, a dzięki temu dołożymy jako rodzina cegiełkę do dzieła pomagania, pomógł nam w dążeniu do wygranej. Dzięki tej aukcji, nie tylko zdobyliśmy pamiątki w postaci koszulki i piłki z podpisami całej drużyny, lecz również będę mógł dzielić piłkarskie emocje z synem, co zapewne pozostanie niezapomnianym wspomnieniem na długie lata.

Tomasz Buszta, zwycięzca licytacji aukcji na rzecz 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO