Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Waniliowe, truskawkowe, na patyku czy w rożku? Biedronka zdradza lodowe preferencje Polaków
Informacje produktowe

Waniliowe, truskawkowe, na patyku czy w rożku? Biedronka zdradza lodowe preferencje Polaków

15.05.2024

Sieć Biedronka sprawdziła, jakie lody najczęściej kupują klienci oraz kiedy zaczyna się sezon na tę kategorię produktową. Dane zaskoczyły: okazuje się bowiem, że lodowy sezon w Polsce zaczyna się już w kwietniu, co widoczne jest we wzroście sprzedaży lodów. Jakie smaki są wybierane najczęściej? Niekwestionowanym liderem pozostają lody waniliowe, ale na podium znajdują się też inne klasyczne smaki.

Czerwiec, lipiec i sierpień to miesiące, w których sprzedaż lodów jest największa. Widoczny wzrost zainteresowania ich kupnem rozpoczyna się już w kwietniu i podobny stan utrzymuje się aż do października. 

Polacy lubią lodową klasykę, ale nie boją się nowości

Jak wynika z danych sprzedażowych sieci Biedronka, wśród ulubionych lodowych smaków Polaków niezmiennie królują klasyki. Pierwsze miejsce pod względem sprzedaży zajmują lody waniliowe, a zaraz za nimi lody śmietankowe oraz czekoladowe. Poza podium, na czwartym miejscu znalazł się smak truskawkowy. Nie oznacza to jednak, że Polacy są nudni – lubimy też próbować nowości, lodów z różnymi dodatkami czy egzotycznych smaków. Eksperymentujemy też z formą - nie ograniczamy się jedynie do kremowych lodów w pojemnikach, bo wśród kupujących popularne są również lody na patykach czy w rożkach. Na przestrzeni ostatnich lat to właśnie lody na patyku marki Marletto, oblane mleczną czekoladą, były najczęściej wybierane przez klientów sklepów Biedronka.

Z roku na rok widzimy, że Polacy coraz bardziej lubią lody. Dlatego chcąc odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów, wprowadzamy do sklepów Biedronka coraz więcej lodowych nowości. W ofercie marki własnej sieci Biedronka, Marletto, mamy szeroki wybór zarówno dla miłośników klasycznych smaków, jak i tych, którzy pragną być zaskoczeni nieoczywistymi połączeniami składników. W tym roku do sklepów naszej sieci trafiły, m.in. lody MOCHI, czy lody kokosowe z polewą mango-marakuja, które są dopełnieniem coraz bogatszej oferty lodów Marletto.

Rafał Aletański, menedżer kategorii odpowiedzialny za lody Marletto w sieci Biedronka

Lody Marletto 2.pngLody Marletto 1.pngLody Marletto 5.pngLody Marletto 3.pngLody Marletto 4.png

Rozpocznij sezon lodowy z nowościami Marletto

Marka Marletto od lat jest ceniona przez klientów sieci Biedronka, dlatego w tegorocznej ofercie lodów znalazły się zarówno uwielbiane przez nich klasyki, jak i wiele nowych smaków. Dla fanów połączenia klasycznych lodów z deserami Biedronka pod marką Marletto przygotowała Lody czekoladowe z kawałkami brownie “Chocolate Brownie”, które tworzone są na bazie śmietanki (14,94 zł/500 ml). Kolejną deserową propozycją są  lody mleczne z miękkim nadzieniem karmelowym “Caramel Bon Bon”. Oprócz sosu karmelowego i karmelowych czekoladek znajdziemy tam naturalne aromaty oraz śmietankę. Natomiast w linii Fairy Tale klienci znajdą lody kokosowe oblane sosem mango­-marakuja w białej belgijskiej czekoladzie z wiórkami kokosowymi i liofilizowanymi kawałkami mango lub połączenie smaku popcornu i słonego karmelu z kawałkami karmelizowanej kukurydzy (4,99 zł/szt.). Do ich produkcji zostały użyte wyłącznie naturalne aromaty i co ważne, nie zawierają syropu glukozowo-fruktozowego.
Natomiast dla wszystkich fanów japońskiego mochi do nowej oferty Marletto trafiły desery lodowe na bazie miękkiego ciasta ryżowego (17,99 zł/6 szt.). Ten niekwestionowany hit ostatnich miesięcy dostępny jest w dwóch smakach – kokosowym i mango. Kokosowy Deser MOCHI to lody kokosowe w cieście ryżowym z ekstraktem z miąższu kokosa w proszku, natomiast Deser MOCHI Mango to sorbet z mango w cieście ryżowym, który nie zawiera barwników, a jego podstawą jest przecier z mango.
Klienci, którzy uwielbiają lody jak z tradycyjnych lodziarni – w rożkach lodowych, również nie poczują się zawiedzeni nową ofertą sieci Biedronka. Lody o smaku śmietankowym z sosem czekoladowym w rożku waflowym z polewą kakaową “Sunny Cream” (2,99 zł/szt.) zawierają naturalne aromaty oraz sos czekoladowy. Na poszukiwaczy bardziej orzeźwiających smaków czekają propozycje, takie jak Sorbet owoce leśne i lody o smaku owoców lasu z sosem jagodowym w rożku waflowym z polewą kakaową “Sunny Forest fruit” (2,99 zł/szt.). 
Do soboty, 18 maja, klienci Biedronki zapłacą aż 70% mniej za każdy drugi wielopak lodów. Produkty można dowolnie mieszać, tak, aby zadowolić gusta wszystkich lodożerców. Więcej szczegółów na temat oferty sieci Biedronka oraz regulaminy akcji promocyjnych wraz z listami produktów objętych zniżkami znaleźć można na stronie: www.biedronka.pl.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO