Sieć Biedronka sprawdziła, jakie lody najczęściej kupują klienci oraz kiedy zaczyna się sezon na tę kategorię produktową. Dane zaskoczyły: okazuje się bowiem, że lodowy sezon w Polsce zaczyna się już w kwietniu, co widoczne jest we wzroście sprzedaży lodów. Jakie smaki są wybierane najczęściej? Niekwestionowanym liderem pozostają lody waniliowe, ale na podium znajdują się też inne klasyczne smaki.
Polacy lubią lodową klasykę, ale nie boją się nowości
Z roku na rok widzimy, że Polacy coraz bardziej lubią lody. Dlatego chcąc odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów, wprowadzamy do sklepów Biedronka coraz więcej lodowych nowości. W ofercie marki własnej sieci Biedronka, Marletto, mamy szeroki wybór zarówno dla miłośników klasycznych smaków, jak i tych, którzy pragną być zaskoczeni nieoczywistymi połączeniami składników. W tym roku do sklepów naszej sieci trafiły, m.in. lody MOCHI, czy lody kokosowe z polewą mango-marakuja, które są dopełnieniem coraz bogatszej oferty lodów Marletto.
Rafał Aletański, menedżer kategorii odpowiedzialny za lody Marletto w sieci Biedronka