Na początku czerwca Biedronka Home, sklep internetowy z artykułami dla domu i ogrodu największej sieci handlowej w Polsce, obchodzi 2. urodziny. Z okazji swojego święta, nie tylko oferuje specjalne promocje na ponad 1500 produktów z różnych kategorii, od domu i ogrodu aż po elektronikę, ale też podsumowuje dwa lata działalności i zdradza hity sprzedażowe. Skorzystać z urodzinowych okazji i wziąć udział w specjalnym konkursie można do 16 czerwca.
Biedronka Home rośnie w oczach
Co do domu najczęściej kupują Polacy?
Biedronka Home stanowi ważny element działalności naszej sieci i cieszymy się, że Polacy tak chętnie korzystają z tej usługi. Klienci Biedronki najpierw pokochali produkty z kategorii artykułów przemysłowych, które można znaleźć w naszych sklepach stacjonarnych podczas codziennych zakupów spożywczych i teraz równie chętnie wybierają z szerokiej oferty dostępnej w sklepie internetowym Biedronka Home. Utwierdza nas to w przekonaniu, że nasza strategia oferowania Polakom szerokiego wyboru wysokiej jakości akcesoriów do domu w atrakcyjnych cenach jest doskonałą odpowiedzią na ich potrzeby.
Karina Ananicz, E-commerce Marketing Manager w sieci sklepów Biedronka.