Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Miliony „Shakeogratisów” od Biedronki
Informacje produktowe

Miliony „Shakeogratisów” od Biedronki

10.06.2024

Miliony klientów korzystających z aplikacji Biedronka dwa razy dziennie może cieszyć się z wyjątkowych, spersonalizowanych rabatów w Shakeomacie, dzięki którym oszczędzają 12 milionów złotych tygodniowo. Tym razem największa sieć handlowa w kraju idzie jeszcze dalej. Od poniedziałku (10.06) oferuje użytkownikom aplikacji możliwość wytrząśnięcia gratisów z szerokiej gamy produktów, m.in. chemii, kosmetyków, napojów i artykułów spożywczych. Produkty będzie można odebrać przy zakupach za min. 10 zł. Akcja potrwa do 22 czerwca br.

Od 10 czerwca, oprócz wyjątkowo atrakcyjnych ofert, dobieranych pod indywidualnego użytkownika oraz voucherów na zakupy, użytkownicy aplikacji będą mogli zdobyć produkty gratis, np. kapsułki do prania, środki czyszczące, kosmetyki, karmy dla zwierząt, napoje, kawy i wiele innych produktów spożywczych. Wystarczy zrobić zakupy innych produktów niż produkt wskazany jako „Shakeogratis” – za min. 10 zł z aplikacją Biedronka, aby odebrać „wytrząśnięty” produkt za darmo. Rabat naliczy się automatycznie przy kasie.

Nasi klienci już przyzwyczaili się, że jedna z ulubionych funkcji aplikacji – Shakeomat oferuje superokazje zakupowe dwa razy dziennie. Już od poniedziałku, 10 czerwca, aktywni użytkownicy aplikacji będą mogli uzyskać dodatkowe oszczędności, odbierając miliony produktów z szerokiego asortymentu za darmo. Naszym celem jest tworzenie okazji do oszczędzania oraz zwiększanie satysfakcji klientów każdego dnia.

Aleksandra Surdyk, Starszy Menedżer ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych w sieci Biedronka

Ponad 18 milionów Polaków oszczędza miliardy złotych dzięki udziałowi w największym w Polsce programie lojalnościowym Moja Biedronka. Klienci korzystający z promocji w ramach programu tylko od początku roku do końca maja br. zaoszczędzili na zakupach w Biedronce prawie 5,5 mld zł. Większość z nich korzysta z powiązanej z kartą aplikacji Biedronka w swoich smartfonach i spersonalizowanych ofert dzięki specjalnym, spersonalizowanym ofertom, które wyświetlają się w Shakeomacie.
W akcji obowiązują standardowe wyłączenia zgodnie ze „Standardowymi warunkami akcji promocyjnych”. Produkty dostępne do wyczerpania zapasu. Więcej informacji na stronie https://www.biedronka.pl/pl/shakeogratis

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO