Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Z Biedronki dwa razy bliżej do Paryża
Informacje korporacyjne

Z Biedronki dwa razy bliżej do Paryża

05.07.2024

Tak jak na arenach sportowych, tak i w konkursie „Poleć z Biedronką do Paryża” nie brakuje emocji. Od piątku (5.07) do soboty (6.07) punkty za każdą transakcję zostają podwojone, co może znacząco wpłynąć na bieżące wyniki konkursu i przybliżyć do zdobycia wymarzonej nagrody. Klienci z całej Polski rywalizują o 1000 dwuosobowych wyjazdów do stolicy Francji, gdzie będą mogli zwiedzić Paryż i kibicować polskim paralimpijczykom. Konkursowe emocje wspiera ambasadorka projektu, pięciokrotna mistrzyni paralimpijska, Natalia Partyka, która zachęca do udziału w rywalizacji i wsparcia parasportowców na najważniejszej imprezie sportowej czterolecia.

Konkurs, który rozpoczął się 24 czerwca i potrwa do 13 lipca, znajduje się już za półmetkiem, a dynamiczna rywalizacja wkracza w decydującą fazę. Zmagania zapowiadają się jeszcze ciekawiej, bo od piątku (5.07) do soboty (6.07), punkty za transakcję za minimum 69 złotych lub wielokrotność tej kwoty oraz dodatkowe punkty za produkty z oferty sponsorskiej, zostają podwojone. Także limit punktów przy jednorazowej transakcji oraz dzienny został podwojony.
Obecnie najbardziej zacięta rywalizacja o nagrodę w konkursie toczy się w powiecie będzińskim oraz stalowowolskim, a także w Siemianowicach Śląskich. W tych regionach o zwycięstwie mogą decydować pojedyncze punkty, czyli warto robić zakupy każdego dnia. Zgodnie z zasadami konkursu na każdy region w Polsce przypada określona liczba wygranych. Regionem, gdzie klienci zdobyli największą liczbę punktów, jest Gdańsk, a liderem wśród lokalizacji jest ta przy ul. Warszawskiej 59. Na kolejnym miejscu w tej klasyfikacji jest powiat poznański, gdzie prym wiedzie sklep w Kórniku, a podium zamyka region szczeciński.
Ambasadorką konkursu „Poleć z Biedronką do Paryża” została Natalia Partyka, pięciokrotna mistrzyni paralimpijska.

Nasi sportowcy od początku organizacji zmagań paralimpijskich spisują się znakomicie i przywożą z każdej imprezy worek medali, a z samych letnich zmagań to już 753 krążki! Dla każdego sportowca bardzo liczy się doping, dlatego tak bardzo cieszę się, że Biedronka da naszym parasportowcom dodatkowy impuls w postaci 2000 polskich kibiców, organizując konkurs. Tak jak w sporcie, także tutaj rywalizacja jest bardzo zacięta, a emocje są tym większe, im bliżej mety. Pamiętajcie, żeby zawsze walczyć do końca!

Natalia Partyka, pięciokrotna mistrzyni paralimpijska 

Dla zwycięzców przygotowano 1000 podwójnych wyjazdów do Paryża, które obejmują podróż specjalnie wyczarterowanym samolotem, zakwaterowanie w czterogwiazdkowym hotelu oraz pełne wyżywienie. Program pobytu obejmuje nie tylko wsparcie naszych parasportowców, ale również zwiedzanie Paryża. Wylot do stolicy Francji planowany jest w terminach między 2 a 6 września 2024 r., powrót do Polski między 4 a 8 września 2024 r.
W konkursie obowiązują standardowe wyłączenia zgodnie ze „Standardowymi warunkami akcji promocyjnych”. Więcej informacji oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie: www.biedronka.pl/poleczbiedronka

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO