Już w najbliższą niedzielę 14 lipca europejskie zmagania piłkarzy rozstrzygną się na berlińskiej murawie. Co przygotowywali trenerzy reprezentacji Hiszpanii oraz Anglii dowiemy się już wkrótce. Tymczasem Biedronka ogłasza gotowość do wielkiego finału mistrzostw kontynentu. Sieć zdradza faworytów wśród kibicujących piłkarzom klientów. Już od piątku (12.07) do soboty (13.07), ponad 3100 sklepów Biedronka będzie pracowało do godz. 23:30, aby klienci mogli wygodnie przygotować się do nadchodzącego finału Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Z okazji piłkarskiej fiesty sieć przygotowała również specjalną ofertę w postaci Rabatogodzin i promocje na wybrane grupy produktowe.
Biedronka jako oficjalny sponsor polskiej reprezentacji w piłkę nożną od początku rozpoczęcia Mistrzostw Europy aktywnie wspierała i kibicowała naszej drużynie. Zdajemy sobie sprawę z długoletniej tradycji tego sportu w Polsce i wiemy, że wiele naszych klientów ogląda mecze i kibicuje w każdy możliwy sposób. Właśnie dlatego przez ostatni miesiąc stale pracowaliśmy nad stworzeniem jak najbardziej atrakcyjnej oferty produktów w możliwie niskich cenach, które umilą klientom wspólne przeżywanie piłkarskich emocji. Chcąc wesprzeć naszych klientów w przygotowaniach do finału jednego z najpopularniejszych widowisk piłkarskich postanowiliśmy wydłużyć godziny otwarć większości naszych sklepów. Ponadto ceniąc portfele naszych klientów ponownie uruchomiliśmy naszą specjalną akcję promocyjną Rabatogodziny, dzięki której klienci w najbliższy piątek i sobotę w określonych godzinach będą mogli zakupić szereg produktów w naprawdę atrakcyjnych i niskich cenach.
Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka
