Już blisko 800 tysięcy maskotek, bohaterów najnowszej akcji lojalnościowej Biedronki, trafiło do klientów. Gang Produkciaków pokazuje, jak zamienić zakupy w przygodę i jak robić je w przemyślany sposób. A który spośród 17 pluszaków cieszy się największą sympatią wśród uczestników programu? Biedronka, po 5 tygodniach trwania akcji, ogłasza, że jak do tej pory, królem polowania jest papier Pakosław. Dodatkowo w piątek (27.09) i sobotę (28.09) miłośnicy kampanii będą mogli skrócić czas oczekiwania na ulubionych członków Gangu, bo w te dni sieć podwaja liczbę wydawanych naklejek uprawniających do ich odbioru.
Już od pierwszych dni trwania akcji gwiazdą Internetu został Pakosław. Teraz potwierdzają to klienci, bo to właśnie pluszowy papier toaletowy jest najczęściej wybieraną przez nich maskotką. Szukając imion dla nowych bohaterów, staramy się przejrzeć wszystkie imiona używane w Polsce i jednocześnie w miarę możliwości dopasować je jak najlepiej do charakteru postaci. W przypadku papieru toaletowego nie mamy wątpliwości, że trafiliśmy w dziesiątkę. Aktualnie Pakosław jest najbardziej popularną postacią Gangu, zatem cechy przypisane do osoby noszącej to imię, dosłownie oznaczające tego, który chce więcej sławy, znalazły tu idealne odbicie.
Piotr Szymanowicz, Starszy Manager ds. Marketingu w sieci Biedronka
Pluszaka można zdobyć też wcześniej, już po uzbieraniu 30 naklejek w niższej cenie 24,99 zł. Każdego członka gangu można też kupić w cenie regularnej za 49,99 zł.