Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Young Talents 4 Biedronka. Prawie 50 000 zł w puli nagród za najbardziej innowacyjne projekty studentów
Informacje korporacyjne

Young Talents 4 Biedronka. Prawie 50 000 zł w puli nagród za najbardziej innowacyjne projekty studentów

14.10.2024

Znamy laureatów ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka, projektu realizowanego przez największą sieć handlową w kraju we współpracy z fundacją edukacyjną Our Future Foundation. W trakcie finałowej gali, spośród ponad 18 finalistów, wybrano najlepszych, którzy opracowali oryginalne rozwiązania usprawniające obszary: łańcucha dostaw, ochrony środowiska i logistyki. Zdobywcy I miejsca zgarnęli po 7500 złotych nagrody.

10 października, w warszawskim FORUM odbyła się uroczysta gala finałowa Young Talents 4 Biedronka - projektu edukacyjnego i konkursu skierowanego do studentów zainteresowanych handlem detalicznym oraz przedsiębiorczością. Do ścisłego finału, spośród ponad 300 chętnych, zakwalifikowało się 18 studentów, którzy od lipca, pod okiem doświadczonych mentorów z Biedronki, realizowali swoje grupowe projekty. Uczestnicy programu mogli zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe, rozwinąć umiejętności pracy w zespole, a także stworzyć własne, innowacyjne projekty. 
Najlepszymi innowatorami okazali się Cezary Mikuś, Mateusz Stebner oraz Adrian Minota z zespołu logistyki, którzy wspólnie opracowali koncepcję wykorzystania systemu informatycznego Yard Management Systems w magazynach Biedronki do monitorowania i zarządzania ruchem dostawców na placu manewrowym w Centrum Dystrybucyjnym. Zwycięzcy otrzymali nagrodę w wysokości 7500 zł na osobę, a także bilety na wydarzenia Our Future Foundation. Drugie miejsce zajął pomysł Martyny Gawlikowicz, Jana Andrysa oraz Adama Skrzydlaka z zespołu ochrony środowiska, który miał na celu przybliżenie działania systemu kaucyjnego wśród klientów sieci Biedronka. Za zajęcie drugiego miejsca organizator przekazał nagrodę w wysokości 5000 zł na osobę. Na trzecim miejscu uplasował się zespół łańcucha dostaw, w skład którego weszli Karolina Tomasik, Adriana Karkulowska oraz Bartosz Zych. Członkowie tego zespołu wygrali po 2500 zł na osobę. W każdej nagrodzie zawiera się specjalny e-kod na zakupy w sklepach sieci Biedronka. Łącznie Biedronka przeznaczyła prawie 50 000 zł na rozwój zwycięzców.

Biznes poszukuje proaktywnych, gotowych do ciężkiej pracy i dobrej zabawy młodych ludzi, którzy w przyszłości obejmą stanowiska liderów. Uczestnicy programu Young Talents 4 Biedronka udowadniają, że są zaangażowani, lubią współpracować i chcą podejmować nowe wyzwania. Przez pół roku uczestniczyli w szkoleniach, spotkaniach roboczych, swoje projekty omawiali z mentorami - ekspertami w swoich obszarach z Biedronki. Główna nagroda w postaci 7500 zł dla każdego z 3 członków zwycięskiej drużyny, to tylko część benefitów tego programu. Wierzę, że korzyść w postaci rozwoju umiejętności i wiedzy w poszczególnych dziedzinach, a także możliwość poznania top profesjonalistów z interesujących ich dziedzin, była cenna dla wszystkich.

Agnieszka Sokołowska, Dyrektorka ds. komunikacji wewnętrznej, EB i programów wsparcia w sieci Biedronka

Na zdjęciu od lewej: Adrian Minota, Michał Brzęczek (Dyrektor ds. Doskonalenia Operacji Logistycznych w sieci Biedronka - mentor), Mateusz Stebner

Na zdjęciu od lewej: Adrian Minota, Michał Brzęczek (Dyrektor ds. Doskonalenia Operacji Logistycznych w sieci Biedronka - mentor), Mateusz Stebner

Przy ocenie prac kapituła wzięła pod uwagę skuteczność rozwiązań i ich biznesowy potencjał, a także ich innowacyjność, kreatywność, wpływ na środowisko lub doświadczenie klientów i realność do wdrożenia.
W jury zasiedli doświadczeni biznesmeni i eksperci, m.in. Agnieszka Sokołowska – Dyrektorka ds. Komunikacji Wewnętrznej, EB i Programów Wsparcia w Biedronce, Kamila Chomka – Dyrektorka ds. Kształcenia i Rozwoju w Biedronce, Anna Szuszkiewicz – Dyrektorka Działu Marketingu B2B i Sponsoringu w Grupie Wirtualna Polska, Marian Owerko – założyciel i Prezes Rady Nadzorczej FoodWell Sp. z o.o., prof. dr hab. Michał Zasada – Rektor Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz Kamil Tomkowicz – Członek Zarządu Our Future Foundation.

Wraz z Biedronką przecieramy edukacyjne szlaki współpracy pomiędzy sektorem prywatnym i trzecim sektorem. Coraz więcej firm jest zainteresowanych inwestycjami w młode pokolenie i budowanie polskiego kapitału ludzkiego. Zaangażowane przedsiębiorstwa wiedzą, że już za jakiś czas to właśnie uczestnicy tego typu projektów będą odpowiedzialni za ich sukces i rozwój. Program z pewnością otworzył wielu młodym oczy na szanse kariery w branży handlu, która nie dla wszystkich jest oczywistym obszarem, pełnym nowych szans i wyzwań. Cieszymy się również, że Young Talents 4 Biedronka miał bardzo powszechny, ogólnokrajowy charakter i udało nam się dotrzeć do talentów ze wszystkich województw. 

Kamil Maksymilian Tomkowicz, członek zarządu Our Future Foundation

Biedronka to największy pracodawca w Polsce, ale przede wszystkim nowoczesna firma z szerokimi perspektywami kariery zawodowej. Od lat, w ramach Kampusu Biedronki, wpiera młode talenty w rozwoju i budowaniu ścieżki kariery. Każdego roku około stu osób uczestniczy w realizowanych przez firmę programach talentowych – Management Trainee, Owocnych Wakacjach, Akademii Finansów, czy IT School. Konkurs Young Talents 4 Biedronka jest kolejnym, nowatorskim krokiem w ramach realizowanej przez Biedronkę strategii współpracy ze środowiskiem akademickim. Projekt jest skierowany do studentów wszystkich uczelni, w wieku 19-25 lat, wyróżniających się przedsiębiorczością oraz zaangażowaniem w przygotowanie innowacyjnych rozwiązań dla branży retail.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka i Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych z całego świata
17.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera się na długo przed weekendem
16.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO