Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Czas na Francję! Biedronka zaprasza na tydzień z francuskimi przysmakami
Informacje produktowe

Czas na Francję! Biedronka zaprasza na tydzień z francuskimi przysmakami

16.10.2024

Już od czwartku (17.10) do środy (23.10) Biedronka otwiera przed swoimi klientami drzwi do świata francuskich smaków. "Czas na Francję – francuskie przysmaki" to powrót znanej klientom akcji, dzięki której pyszne sery, wyborne wędliny i inne francuskie specjały będzie można nabyć w sklepach sieci w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Nadsekwańskie smakołyki zagoszczą w Biedronce w ramach French Touch 2024, akcji promującej Francję w Polsce.

Po raz kolejny sieć Biedronka wraca z propozycją dla wielbicieli kuchni francuskiej. W ofercie "Czas na Francję – francuskie przysmaki" każdy znajdzie coś dla siebie - zarówno miłośnicy wytrawnych serów pleśniowych, jak i amatorzy słodkich przysmaków. Sieć stawia na różnorodność, oferując produkty z asortymentu delikatesowego, pieczywa i słodyczy.
Francuzi słyną z celebrowania posiłków i spożywania ich w gronie najbliższych. Słodkie śniadania z rogalikami croissant z konfiturą i kawą czy naleśnikami crepes to dla nich prawdziwy rytuał. Dlatego klienci Biedronki będą mogli wybierać z bogatej oferty francuskich dżemów i konfitur, np. dżemów Delice Gaulois (230 g) w smakach figowym, jabłkowo-karmelowym, mango-kokos oraz ananas-marakuja w cenie 7,99 zł. Francja to kraj o niezwykłym bogactwie serów – produkuje się ich tam ponad 1000 rodzajów. Każdy region słynie ze swoich specjałów. W ramach najnowszej francuskiej oferty sieć proponuje m.in. ser pleśniowy Delice Galuois (180 g) w cenie 15,99, czy roladkę twarożkową Le Roule Delice Gaulois, 125 g z żurawiną lub ananasem w cenie 9,99 zł za opakowanie. Klienci mogą też liczyć na szeroki wybór wędlin, w tym salami bądź szynkę Auvergene Delice Gaulois (100 lub 80 g) w cenie 9,99 zł, czy salami z oliwkami i bazylią lub z borowikami Delice Gaulois (200 g) za 14,99 zł. Natomiast wielbiciele słodkich przekąsek będą też mogli skusić się m.in. na ciastka magdalenki Delice Galuois (250 g) w cenie 8,99 zł.

Biedronka od lat stara się przybliżać swoim klientom smaki z różnych zakątków świata. Francuska kuchnia, ze swoim bogactwem i różnorodnością, zajmuje w tym szczególne miejsce. Cieszymy się, że już po raz kolejny możemy zaprosić Polaków do kulinarnej podróży po Francji, oferując wysokiej jakości produkty w przystępnych cenach. To nasza misja - sprawiać, by nawet najbardziej wyrafinowane smaki były dostępne dla każdego. Akcja "Czas na Francję" to nie tylko okazja do zakupów, ale także do poznawania nowych smaków i kultury kulinarnej, która od wieków fascynuje cały świat. 

Sylwia Bucka, Dyrektor ds. Rozwoju Marki w sieci Biedronka

Akcja French Touch już po raz 10. odbywa się pod patronatem Ambasady Francji w Polsce. Celem kampanii jest dbałość o uniwersalne wartości, w tym zacieśnianie więzi między Polską i Francją poprzez wspólne odkrywanie bogactwa francuskiej kultury i kulinariów. Biedronka od sześciu lat jest partnerem tego przedsięwzięcia, oferując francuskie produkty 5 milionom klientów odwiedzających sklepy sieci każdego dnia.
Produkty kuchni narodowych od francuskiej przez turecką, włoską, grecką, portugalską, hiszpańską, azjatycką i wiele innych to jeden ze znaków rozpoznawczych sieci Biedronka. Dzięki Biedronce, jej klienci mogą odtworzyć we własnej kuchni wyszukane potrawy, których spróbowali np. w trakcie wyjątkowych wakacji. W tym roku możliwość powrotu do francuskich smaków szczególnie zapewne doceni 2 000 klientów, którzy razem z Biedronką wybrali się we wrześniu do Paryża, kibicować polskim parasportowcom.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO