Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Czas na Francję! Biedronka zaprasza na tydzień z francuskimi przysmakami
Informacje produktowe

Czas na Francję! Biedronka zaprasza na tydzień z francuskimi przysmakami

16.10.2024

Już od czwartku (17.10) do środy (23.10) Biedronka otwiera przed swoimi klientami drzwi do świata francuskich smaków. "Czas na Francję – francuskie przysmaki" to powrót znanej klientom akcji, dzięki której pyszne sery, wyborne wędliny i inne francuskie specjały będzie można nabyć w sklepach sieci w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Nadsekwańskie smakołyki zagoszczą w Biedronce w ramach French Touch 2024, akcji promującej Francję w Polsce.

Po raz kolejny sieć Biedronka wraca z propozycją dla wielbicieli kuchni francuskiej. W ofercie "Czas na Francję – francuskie przysmaki" każdy znajdzie coś dla siebie - zarówno miłośnicy wytrawnych serów pleśniowych, jak i amatorzy słodkich przysmaków. Sieć stawia na różnorodność, oferując produkty z asortymentu delikatesowego, pieczywa i słodyczy.
Francuzi słyną z celebrowania posiłków i spożywania ich w gronie najbliższych. Słodkie śniadania z rogalikami croissant z konfiturą i kawą czy naleśnikami crepes to dla nich prawdziwy rytuał. Dlatego klienci Biedronki będą mogli wybierać z bogatej oferty francuskich dżemów i konfitur, np. dżemów Delice Gaulois (230 g) w smakach figowym, jabłkowo-karmelowym, mango-kokos oraz ananas-marakuja w cenie 7,99 zł. Francja to kraj o niezwykłym bogactwie serów – produkuje się ich tam ponad 1000 rodzajów. Każdy region słynie ze swoich specjałów. W ramach najnowszej francuskiej oferty sieć proponuje m.in. ser pleśniowy Delice Galuois (180 g) w cenie 15,99, czy roladkę twarożkową Le Roule Delice Gaulois, 125 g z żurawiną lub ananasem w cenie 9,99 zł za opakowanie. Klienci mogą też liczyć na szeroki wybór wędlin, w tym salami bądź szynkę Auvergene Delice Gaulois (100 lub 80 g) w cenie 9,99 zł, czy salami z oliwkami i bazylią lub z borowikami Delice Gaulois (200 g) za 14,99 zł. Natomiast wielbiciele słodkich przekąsek będą też mogli skusić się m.in. na ciastka magdalenki Delice Galuois (250 g) w cenie 8,99 zł.

Biedronka od lat stara się przybliżać swoim klientom smaki z różnych zakątków świata. Francuska kuchnia, ze swoim bogactwem i różnorodnością, zajmuje w tym szczególne miejsce. Cieszymy się, że już po raz kolejny możemy zaprosić Polaków do kulinarnej podróży po Francji, oferując wysokiej jakości produkty w przystępnych cenach. To nasza misja - sprawiać, by nawet najbardziej wyrafinowane smaki były dostępne dla każdego. Akcja "Czas na Francję" to nie tylko okazja do zakupów, ale także do poznawania nowych smaków i kultury kulinarnej, która od wieków fascynuje cały świat. 

Sylwia Bucka, Dyrektor ds. Rozwoju Marki w sieci Biedronka

Akcja French Touch już po raz 10. odbywa się pod patronatem Ambasady Francji w Polsce. Celem kampanii jest dbałość o uniwersalne wartości, w tym zacieśnianie więzi między Polską i Francją poprzez wspólne odkrywanie bogactwa francuskiej kultury i kulinariów. Biedronka od sześciu lat jest partnerem tego przedsięwzięcia, oferując francuskie produkty 5 milionom klientów odwiedzających sklepy sieci każdego dnia.
Produkty kuchni narodowych od francuskiej przez turecką, włoską, grecką, portugalską, hiszpańską, azjatycką i wiele innych to jeden ze znaków rozpoznawczych sieci Biedronka. Dzięki Biedronce, jej klienci mogą odtworzyć we własnej kuchni wyszukane potrawy, których spróbowali np. w trakcie wyjątkowych wakacji. W tym roku możliwość powrotu do francuskich smaków szczególnie zapewne doceni 2 000 klientów, którzy razem z Biedronką wybrali się we wrześniu do Paryża, kibicować polskim parasportowcom.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Od pikników po górskie wyprawy: Biedronka kompletuje Twój letni niezbędnik
04.07.2025
Informacje produktowe
Wszystkie prezenty świata w Biedronce dla Tatów-pasjonatów
13.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera się na ogrody
12.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO