Już ponad 3,3 miliona maskotek i ponad 360 tysięcy książek związanych z Gangiem Produkciaków – tegoroczną kultową akcją lojalnościową sieci Biedronka, trafiło do klientów. W poniedziałek (28.10) do sprzedaży weszła najnowsza, trzecia część książki z przygodami maskotek, pt. „Mapa sklepowych skarbów.” Produkciaki rządzą też na Robloxie oraz na youtube, gdzie można już zobaczyć pierwsze odcinki serii edukacyjnej „Odkryj magiczny świat przemyślanych zakupów”. Zdecydowanie ta jesień należy do najsłynniejszego Gangu w Polsce.
W każdej naszej akcji lojalnościowej książki stanowią istotny element kampanii, bo to właśnie w nich w przystępny sposób, dostosowany do wieku dzieci, tłumaczymy ideę całej akcji. Historie pełne magii z udziałem maskotek, pokazujących, jak zamienić zakupy w niesamowitą przygodę, wprowadzając jednocześnie podstawy „smart shoppingu”, jak co roku zyskują rzesze wiernych fanów.
Piotr Szymanowicz, Starszy Manager ds. Marketingu w sieci Biedronka