Sieć Biedronka, właściciel marki własnej Femina, lidera produktów higienicznych, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy, marka Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu Tu Okuniewska. Pierwszy z nich miał premierę 24.11, drugi ukaże się 22.12. Obydwa odcinki dotyczą ważnego i jednocześnie trudnego czasu kobiecej codzienności – menstruacji.
W tym roku szkolnym, już po raz czwarty, tysiące polskich uczennic znajdą w szkolnych toaletach bezpłatne podpaski, tampony i wkładki marki Femina. W aktualnej edycji programu bierze udział 650 placówek, w których uczy się 121 tys. osób menstruujących. Kontynuacją naszych działań pomocowych i budujących świadomość okołomenstruacyjną jest współpraca Feminy z Joanną Okuniewską, dzięki której mamy możliwość dotrzeć do jak największej grupy kobiet i dziewcząt.
Julia Dmytryshyna, menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka