Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Okuniewska do Biedronki idzie!
Informacje korporacyjne

Okuniewska do Biedronki idzie!

26.11.2024

Sieć Biedronka, właściciel marki własnej Femina, lidera produktów higienicznych, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy, marka Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu Tu Okuniewska. Pierwszy z nich miał premierę 24.11, drugi ukaże się 22.12. Obydwa odcinki dotyczą ważnego i jednocześnie trudnego czasu kobiecej codzienności – menstruacji.

Femina oferuje środki higieniczne dla kobiet, m.in. tampony, podpaski i wkładki higieniczne. Podbiła serca użytkowniczek zarówno dużym wyborem produktów, jakością, ale i zaangażowaniem w walkę z ubóstwem menstruacyjnym we współpracy z Akcją Menstruacją. Inicjatywa sieci sklepów Biedronka i Akcji Menstruacji ma na celu zapewnienie, jak największej grupie dziewcząt w szkołach, poczucia komfortu i bezpieczeństwa podczas miesiączki.

W tym roku szkolnym, już po raz czwarty, tysiące polskich uczennic znajdą w szkolnych toaletach bezpłatne podpaski, tampony i wkładki marki Femina. W aktualnej edycji programu bierze udział 650 placówek, w których uczy się 121 tys. osób menstruujących. Kontynuacją naszych działań pomocowych i budujących świadomość okołomenstruacyjną jest współpraca Feminy z Joanną Okuniewską, dzięki której mamy możliwość dotrzeć do jak największej grupy kobiet i dziewcząt.

Julia Dmytryshyna, menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka

Okuniewska jest jedną z najpopularniejszych kobiecych podcasterek. Jej podcasty, od początku istnienia, utrzymują się w czołówce rankingów słuchalności podcastów Spotify i Apple Podcasts w Polsce - łącznie ponad 20 000 000 odsłuchań na wszystkich platformach podcasterskich.
Pierwszy, wspólny Okuniewskiej i Feminy, odcinek podcastu przedstawił miesiączkę jako odwieczny symbol kobiecości i dojrzewania, celebrowany w różnych kulturach. Jego celem jest wsparcie, szczególnie młodych dziewcząt, w zrozumieniu, że menstruacja to naturalny proces, który od wieków łączy kobiety i nie jest, ani nie powinna być tematem tabu.
W drugim odcinku podcasterka doradzi, jak podczas okresu zadbać o siebie. Słuchaczki poznają listę ciekawych książek, seriali czy jedzenia. Okuniewska podpowie również, jak ten trudny czas umilić nastolatkom oraz poruszy kwestie związane z ich dojrzewaniem.
Odcinków Tu Okuniewska we współpracy z marką Femina można wysłuchać na You Tube, Spotify, Spreakerze, Apple Podcasts oraz na stronie sieci Biedronka.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO